niedziela, 17 maja 2015

Zmiany

Pierwsza rzecz jaką chciałabym zrobić, to Was przeprosić za nieobecność.
Już tłumaczę, dlaczego mnie nie było.

1. Każda z nas poszła swoją drogą i nie spotykamy się już na tyle często żeby robić wspólne zdjęcia, więc zostałam sama.

2. Mam tyle pracy i zajęć, że stylówki będą bardzo rzadko, jeśli w ogóle.

Pomóżcie mi zdecydować.
Chcę zmienić tematykę. Może nie całkowicie, ale częściowo. Byłoby więcej zdjęć z moich sesji, więcej inspiracji i instagramowych fotek. Więcej sportu, opisowych postów.

Nie chcę zawieszać bloga, ale musicie mi pomóc, bo sama nie dam rady ; ) Dzięki Wam mam siłę, by ciągnąć to dalej. Co radzicie?

Klaudia. 

7 komentarzy:

  1. Te pomysły co napisałaś , sesji, więcej inspiracji i instagramowych fotek. Więcej sportu, opisowych postów. To fajny pomysł.

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak mi przykro ze nie mogę pomóc blogerce w kryzysie fotograficznym, bo sama wiem jak to jest być bez fotografa. Z nową tematyką możesz sprobować, ale pamiętaj że bloga w głownej mierze prowadzisz dla siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz o czym tylko chcesz i na co Ci czas pozwoli, a ja i tak będę wpadała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku jak urodziłam miałam ten sam dylemat i myslam ze to koniec a jednak idzie pogodzic dom prace dziecko bloga. Odpowiednia taktyka i bedzie dobrze, a zmiany sa tylko na lepsze popatrz na to z innej strony ty sie tu rozwiniesz moze odkryjesz ze cos jeszcze mozesz tu dawac a nie tylko stylizacje tematow jest naprawde wiele. media pozostawila bym na naprawde gorsze dni:) znajdz 7 tematow ktore mozesz rowinac i dodawaj je według kolejnosci jaka wybierzesz a posty mozesz robic co nawet 3 dzien i zobaczysz ze na stylizacje masz bardzo duzo czasu:) mozesz pisac o kosmetykach ktore aktualnie uzywasz komus moze przydac sie recenzja, mozesz wrzucic inspiracje, przemyslenia, przepisy, ciekawe ksiazki ktore przeczytalas, odkrycia internotowych ciekawych stron. nie zalamus sie i nie poddawaj a ja trzymam kciuki bo lubie tu wpadac:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję za komentarze! Obiecuję się nie łamać i prowadzić bloga bardziej systematycznie i z sercem ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie masz czasu na stylowki możesz robić posty pełne inspiracji, jakieś porady, rzeczy bardziej z kategorii lifestyle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprowadź kategorie, które najbardziej Cię kręcą ;)

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*