poniedziałek, 4 maja 2015

Western

Któraś z Was zapytała mnie ostatnio, co to za pracę podjęłam, która daje mi tyle radości i satysfakcji. Otóż. Zostałam fotografem w Miasteczku Westernowym Twinpigs. Jest cudownie. W końcu robię to co lubię i jeszcze ktoś mnie za to chwali i docenia. 

Życzę każdemu aby znalazł własną drogę i nie rezygnował z marzeń! 

Dzisiejszy strój - to mój strój roboczy, oprócz trampek. Zazwyczaj jestem w botkach, przypominających odrobinę te kowbojskie. Obowiązkowo jeansy, koszula w kratę i kapelusz. Jak Wam się podoba taka stylizacja ? ; ))







Do następnego, Kochani! 

11 komentarzy:

  1. Super! Ogólnie świetna stylizacja i motyw przewodni do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam się jak na dzikim zachodzie :) świetny pomysł na stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula!!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetna sesja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądasz, jestem zachwycona :)
    Fajni, że masz pracę którą lubisz i sprawia Ci satysfakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie :) Mam znajomego magika w twinpigs i kucharza, który ostatnio tam gotował podczas majówki :) Pewnie dobrze się tam bawisz jednocześnie pracując, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne i oryginalne zajęcie :D Gratuluję pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyno, zazdroszczę takiej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ciekawa kowbojska stylizacja, super!!!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna praca i strój roboczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, muszę wam powiedzieć, ze nie przestajecie mnie zaskakiwać. Świetne zdjęcia jak i outfit!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - będzie dużo zdjęć!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*