środa, 22 kwietnia 2015

Maroon pants

 Po pierwsze chciałam Was przeprosić, że kilka dni byłam nie obecna. Dużo się dzieje. Podjęłam dodatkową pracę, która w końcu daje mi satysfakcję i dużo radości, dlatego pewnie teraz posty będą trochę rzadziej. Mam jednak nadzieję, że jeśli już będzie post, to będzie Wam się podobał!
A dzisiaj krótko: bordowe spodnie połączyłam z klasycznym t-shirtem i narzutką. Dodatkowo popielata torebka i botki uzupełniają całość. 
Co myślicie ?



spodnie/pants - sh
t-shirt - Cropp
sweter/sweater - Mohito 
botki/shoes - CCC
torebka/bag - Sinsay







Do następnego, Kochani! 

28 komentarzy:

  1. Świetny look, płaszczyk wow :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te spodnie :) świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, jak zwykle w waszym przypadku, wyszło genialnie!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. Będzie słodko, a na pewno o słodyczach. Bardzo zależy mi na twojej opinii i kliknięciu +1 w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, już tak wiosennie w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie :) a ten zameczek na spodniach genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie znalazłaś pracę, która daje Ci tyle radości? ja też chcę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz naprawdę świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko swietnie sie ze sobą zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja. Bardzo podobają mi się te buty, tylko mam problem z ich noszeniem - pończoszek nie założysz, bo palce widać, a bez nich zimno w nogi :) Latem natomiast są za bardzo zabudowane i pomimo iż bardzo mi się podobają, są wygodne, to jednak wydają się nieużyteczne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiamy buty <3 kolor spodni też jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Spodnie wymiatają, bardzo podoba mi się kolor. ;)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. w tej stylizacji spodnie mi sie podobają
    Zapraszam na mój nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, spodnie genialne bardzo podoba mi się taki kolor ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie t wygląda, ja bardzo lubię połączenie bordowego z szarym i czarnym, a Ty właśnie tak zrobiłaś. Co prawda chyba najbardziej takie zestawienie kolorystyczne lubię jesienią :D Ale sama mam bordowe spodnie i też noszę teraz a co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i genialne zdjęcia, aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*