piątek, 3 kwietnia 2015

Happy Easter!

Wielkanoc już niebawem. W tym roku przywitała nas śniegiem. Niebywałe. Nie tracę jednak pogody ducha, bo zima mi nie straszna i nie tak łatwo popsuć mi humor. Jestem pełna optymizmu i cieszę się na samą myśl o świętach. 
Nie wiem czy już o tym wspominałam, ale jestem miłośniczką dekoracji. Szczególnie tych białych, czarnych, szarych. Uwielbiam minimalizm. Przygotowałam dla Was kilka propozycji według mojego stylu, może ktoś z Was znajdzie coś dla siebie. 


Jak widać, najlepiej odnajduję się wśród czerni i bieli. Nie było tak zawsze. Te kolory inspirują mnie dopiero od nie dawna. Uspokajają mnie. Czuję się w nich bardzo dobrze. Wy też?



Oczywiście na bieli i czerni świat się nie kończy. Gdybyśmy żyli tylko wśród tych dwóch kolorów, świat stałby się nudny. Święta Wielkanocne to chyba najbardziej kolorowe i wesołe święto ze wszystkich obchodzonych przez nas uroczystości. Jajka, króliczki, baranki, bazie, gałązki, wszelakie farbki i pisaki do malowania pisanek. Wszystko to oferują nam sklepy, tylko co wybrać? 
Ja zazwyczaj staram się kupować, to co jest praktyczne i będzie zawsze modne. Dlatego do mojej neutralności dodaję zawsze odcień, który góruje u mnie w pokoju lub do czegoś mi pasuje. Nie kupuję różnorodnych ozdób, ponieważ wiem, że i tak przeleżą w pudełku nie używane. 



Tym zdjęciem zainspirowałam się w tym roku. Mój stary wazon przerobiłam na biały i dodałam białe gałązki, które sama pomalowałam. Wygląda wręcz identycznie. Wybaczcie, że nie ma zdjęcia. Mam nadzieję, że to wystarczy. 


Jajka, jajeczka, jajuszka. Taka mała pierdoła, a tyle można zrobić i jak cieszy ;)




A jeśli macie kociaka, możecie go pomalować na biało i będzie jak znalazł ; ) Oczywiście najpierw w grę wchodzi schwytanie łobuza i obrona przed pazurkami! 

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze srony: www.zszywka.pl 

Na koniec mam dla Was przepis z książki "Przepisy mistrza Pawła Małeckiego Cukiernia Lidla" 
na sernik cytrynowy na zimno ! 


A jak Wy przygotowujecie się do świąt, jakie macie pomysły? Piszcie! ; )

Na koniec życzę Wam spokojnych i bogatych świąt Wielkanocnych! I mokrego poniedziałku dziewczynki ;)

Do następnego, Kochani! 

26 komentarzy:

  1. Jakie piękne wianki i pomysły na pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biało- czarne jajeczka są piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to wszystko cudownie wygląda.. :)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przygotowań nie ma wcale :P jak co roku sprzątanie i wypieki - tyle. Jakoś nie czuję klimatu... Bardziej pielęgnowałam wystrój przy świętach Bożego Narodzenia :)

    Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie co roku było tak samo, ale w tym jest jakoś inaczej ; ))
      Wesołych Świąt ; )

      Usuń
  5. Podobają mi się te inspiracje :) szczególnie pierwsze, biało-czarne pisanki
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. aż czuje się święta :D tylko nie jestem do końca pewna czy czuje akurat wielkanocne gdyż za oknem śnieg sypie :/ kociak śliczny :) i zdjęcia jajeczek są super :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje... wspaniałe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie teraz święta to nie święta. Nie czekam na nie jak dawniej, nie widzę w nich też niczego wyjątkowego.
    Mimo wszystko życzę Ci Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, wszystko zależy od tego jak sama się do nich nastawisz. Ja np. robiłam dekoracje, wspólne zakupy z rodziną, sprzątanie. Cały ten klimat przyszedł z czasem ; ) Stwierdziłam, skoro inni przestali obchodzić tak mocno te Święta to dlaczego ja też mam się temu poddać. O nie! ; ))

      Usuń
  9. Pięknie zdobione pisanki, mistrzostwo!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt! :-)

    Fajne te dekoracje, a kot najlepszy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe świąteczne insporacje

    OdpowiedzUsuń
  12. ale rewelacyjne świąteczne ozdoby, wesoły i pogodnych Świąt! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne inspiracje i kociak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*