wtorek, 7 kwietnia 2015

Beige boots

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój ostatni zakup. Beżowe botki. Nie jest to klasyczny model, raczej kosmiczny. Ujęły mnie swoją odmiennością. Wbrew pozorom są na prawdę wygodne! Wysokość nie ma tu nic do rzeczy. Noszą się wspaniale i pięknie wyglądają. 
Zestawiłam je z rozkloszowaną spódniczką i t-shirtem. Do tego czapka, szalik i gotowy set, w sam raz na nadchodzącą wiosnę.
Jak Wam się podoba? ;)


spódnica/skirt - Reserved
t-shirt - Cropp
buty/shoes - CCC
czapka/cap - C&A
kurtka/jacket - Mohito












Beige boots

Do następnego, Kochani! 

31 komentarzy:

  1. Rewelacja! Bardzo estetycznie. Mega podoba mi się tło w w jakim osadzona jest modelka :) bardzo pasuje do całości..

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! bardzo fajny look! :) super buty!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buciki ;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobały mi się te buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę szczera i powiem, że nie mój styl, ale i tak fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw ciekawy ale te buty jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z szalikiem, zdjęcia fenomenalne :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super look :)
    botki bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zwróciły moją uwagę te buty w sklepie :) wyglądaja super!

    OdpowiedzUsuń
  10. szal i buty przepiękne! całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu butów jest zaaaaaaaaaaaleeeeeeeew od kilku lat (sama chorowałam na cut out'y rok czy dwa temu), więc kosmicznymi bym ich nie nazwała. Nie zmienia to jednak faktu, że odkąd je zobaczyłam w CCC - zakochałam się, są doskonałe! Pięknie wyglądają na Tobie, noś jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty!! Cudowna stylizacja!! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim, za tak miłe komentarze! ; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*