poniedziałek, 16 marca 2015

Trends spring/summer 2015 - czyli co w modzie piszczy

Trendy wiosna lato 2015 zaskakują i inspirują. 
Jesteście ciekawi co królowało na wybiegach zwiastując nowy sezon ? 
Zobaczcie sami. 

Wiosnę i lato powitamy w stylu retro. Projektanci bazują na kolorowych garniturach w stylu disco oraz kwiecistych sukniach. Luz i swobodę lat 70. przerabiają na język romantyzmu, tworząc długie wieczorowe kreacje boho. Frędzle w rozmiarze XXL, zamiast poliestru połyskuje jedwab, a spódniczki mini dążą ku asymetrii. Moda się powtarza, choć wszystko nadbiera nowych barw. Czy pokochamy dzwony ? I jak poradzimy sobie z najtrudniejszą sylwetką sezonu ( maxi spódnicą z dodatkiem długiej tuniki ) ? Żółty rządzi się swoimi prawami i ciężko go zestawić, ale znów wraca na salony. Podobnie jak azjatyckie klimaty i gladiatorki. Nie zapomnijcie zaopatrzyć się w siatkę! Siatkowe sukienki jak z pokazu Balmain nosiny od stóp do głów! Co jeszcze ? Poznajcie trendy nadchodzącego sezonu !


1. Militarne khaki 

Moda na 'wojsko' trwa, a raczej na wojskowy kolor khaki. Parki, kombinezony lub drobne akcenty, są bardzo pożądane! Jednak z umiarem. 



2. Wzór ceraty 

Zgadnijcie jaki wzór będzie najmodniejszy w tym sezonie ? Kojarzący się z latem i wakacjami na działce, szkolną przerwą na obiad czy piknikiem. Cerata to główny trend pojawiający się na pokazach. Możemy je zobaczyć na marynarkach, spódnicach i bluzkach. 



3. Żółty

Kolor sezonu? Żółty! Zauważamy go bardzo szybko. Kanarkowy, cytrynowy, lekko przygaszony i rozbielony - każdy odcień nosimy od stóp do głów. 



4. Asymetria 

Bluzka lub spódnica to absolutny must have w sezonie wiosna-lato. Mini w stylu Anthony Vaccarello nosimy z prostymi t-shirtami. 



5. Zamsz

Związany z latami 70. W tym sezonie nosimy go w odcieniach chłodnych pasteli jak na wybiegach u Chanel i Dereka Lama. Szczególnie modny jest zamsz w formie eleganckiej. Zamiast spodni a'la kowboj wybieramy zamszową sukienkę z paskiem w talii. 


6. Gladiatorki 

Najmodniejsze buty tego sezonu - z jak największą ilością pasków. Wymagają jednak odpowiedniej sylwetki i swobodnego wiązania. Zbyt ściśnięte, nie będą wyglądać atrakcyjnie. 



7. Czerwień

Jest bardzo HOT - nawet w total looku. 



8. Hippie i frędzle

 A na koniec hippisowkie granie. Zdobione tuniki, romantyczne sukienki  i oczywiście nie możemy zapomnieć o frędzlach. 


A co przyciągnęło Waszą uwagę? Na co stawiacie ? ; ))

Do następnego, Kochani! 

18 komentarzy:

  1. Widzę, że asymetria znowu w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten militarny styl mnie cieszy ;). Mam trochę ubrań tego typu, więc będę modna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień od stóp do głów - uwielbiam! Do gladiatorek chyba nie nabiorę przekonania, choć nigdy nie mów nigdy ;) A militaria to mój tegoroczny hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień również kocham, jak widać w poprzednich postach ; )

      Usuń
  4. hmmm mi z tych wszystkich trendów najbardziej podoba się żółty :P Uwielbiam żółty i nawet jakby nie był modny, to zamierzam go nosić. Gladiatorki to dla mnie porażka totalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś stworzyłam taki post tyle że trendy moje :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie lubię zółtych ubrań, czuję się trochę jak kurczaczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest bogata. Czerwień i khaki są ciekawe. Może spróbuj w innej tonacji lub łącz style ;)) Poszukaj siebie.

      Usuń
  7. jakoś nic z tych trendów mi sie nie podoba :D ewentualnie kolor żółty!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Gwen pięknie wygląda <333

    OdpowiedzUsuń
  9. khaki, żółć, czerwień jak najbardziej :)
    ale zamsz stanowczo nie :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Tegoroczne trendy prawie w 100% przypadły mi do gustu, jedynie do tej żółci nie moge sie przekonać!

    Zapraszam na nowy post :
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/targi-beauty-forum-2015-konkurs-o.html

    OdpowiedzUsuń
  11. khaki i frędzle już się zaopatrzyłam w nie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień - bardzo mnie to cieszy. Mało przekonujący jest dla mnie zamsz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółty to ryzykowny kolor, bo jest mało twarzowy, ale ja i tak śmigam w moim ukochanym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych wszystkich hitów najbardziej cieszę się z zamszowych trendów oraz królowania czerwieni. Całkiem ciekawe mogą być ten frędzle :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*