środa, 18 marca 2015

SYIS Serum kolagenowe do paznokci

Dzisiaj przygotowałam dla Was kosmetyczny post. 
Pielęgnacja paznokci jest dla mnie bardzo ważna, z racji tego, że mam bardzo suchą skórę. Pisałam Wam już o moim kremie do rąk, który skradł moje serce, jednak jakiś czas temu trafiłam w boxie na te serum. Jesteście ciekawi jak podziałało na moją skórę? 
To zaczynamy! 


Syis Serum kolagenowe do paznokci 

"Serum kolagenowe do paznokci na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i hydrolizowanej keratyny. Preparat zalecany jest szczególnie do pielęgnacji paznokci mających tendencję do żółknięcia, łamliwych, skłonnych do pękania, zniszczonych. Serum wspaniale nawilża również skórki wokół paznokci i przyspiesza ich regenerację. Serum ponadto przyspiesza wzrost paznokci.

Efektem stosowania serum jest: Zdrowa, gładka i odżywiona płytka paznokciowa. Skórki wokół paznokci są dobrze nawilżone, odżywione, miękkie i łatwo poddają się wszelkim zabiegom.

Sposób użycia: Aplikować 1-2 razy dziennie po jednej kropli preparatu za pomocą pipety na każdego paznokcia i skórkę wokół. Wmasować i pozostawić do wchłonięcia.

Składniki:

Aqua, Glycerin, Soluble Collagen, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Hydrolized Keratin, PPG-5 Ceteth-20, Sodium Polyacrylate Starch, Ethylhexylglycerin, Sodium Sulphate, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Lilial, Cinnamyl Alcohol, Disodium Edta. 


Serum od razu zwróciło moją uwagę. Opakowanie jest wykonane starannie i zachęca klienta. Flakonik posiada zgrabną pipetkę, która jest dużym ułatwieniem przy aplikacji. Przede wszystkim pobieramy tyle produktu ile chcemy. Konsystencja nie jest bardzo lejąca, więc serum nie ścieka, nie wylewa się z flakonu. Zamknięcie jest szczelne, dzięki czemu bezpiecznie można je włożyć do torebki i nosić ze sobą. 


 Zalety

- łatwa aplikacja  
- ładny zapach
- bogaty skład
- skuteczne działanie 
- natychmiastowa poprawa kondycji skóry 
- nawilżenie 
- brak efektu tłustego filmu

Wady : 

Cena: 35 zł / 10 ml  - tylko dlatego, że jak na taką kwotę, jest na prawdę mało wydajny. Aplikowałam go kilka razy, a już zużyłam pół flakoniku. 


Jak widać na powyższym zdjęciu, paznokcie są dobrze nawilżone. Uwierzcie mi, moja skóra jest na prawdę sucha i jeśli nie nawilżę jej kilka razy dziennie po umyciu, to jest katastrofa. Moje skórki proszą mnie o ratunek. To serum świetnie spełnia swoją rolę ! Polecam każdemu, kto ma podobny problem jak ja ! 

Do kupienia tutaj: klik

A jakie jest Wasze zdanie? Może miałyście już styczność z tym serum lub marką SYIS ? Dajcie znać! 

Do następnego, Kochani! 

20 komentarzy:

  1. Mam :) Bardzo przypadło mi do gustu. Wzmocniło moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie było w boxie to bym sama nie kupiła, ale ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie serum mogłoby się okazać zbawienne dla moich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się zarówno z produktem, jak i samą firmą. Stawiam, że polubiłabym się z tym serum, gdyż moich dłoni tyczy się ten sam problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odkryłaś je tutaj ; )) Możesz je znaleźć w boxie z Shiny jeśli ta cena jest za wysoka ; ))

      Usuń
  5. Nie miałam z tym serum do czynienia. Faktycznie, jeżeli jest tak mało wydajne mogłoby być nieco tańsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt , jeszcze takiego serum u siebie nie miałam :)
    \pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się bardzo idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj przydały mi się taki produkt :) choć przyznam że pierwszy raz o takim slyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam go, ale też smaruję paznokcie różnymi substancjami - najczęściej olejami.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj wydjanośc straszna.. ja suzkam czegoś co naprawde pomoże mi ogarnąć moje panzokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. największym minusem jest wydajność - jest baaardzo mało wydajny. Kilka razy naożyłm i już go nie ma, dlatego pod ym względem nie polecam tego serum.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie coś dla moich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że jest to zbędny kosmetyk mi. :) pomimo tego ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałam tego typu serum do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią wypróbowałabym to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis, musimy wypróbować to serum ;)
    My juz obserwujemy i zapraszamy na rewanz ;* buziakii

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje paznokcie po ściągnięciu żelu są okropnie zniszczone więc muszę je teraz odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*