czwartek, 12 marca 2015

Pędzle Hakuro

Zapewne większość z Was zna markę Hakuro. Ja odkryłam ją dopiero nie dawno na kanale jednej z vlogerek. Jak wiecie nie jestem ekspertką w dziedzinie makijażu i dlatego nie napiszę też takiej opinii. Będzie to moja opinia, zupełnie amatorska. 
Zaczynamy. 


Hakuro H50s pędzel do podkładu FLAT TOP


Pędzel Hakuro H50s to idealny pędzel do bardzo dokładnego nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu.

Jak stosować: przed użyciem najlepiej spryskać pędzel odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt dużej ilości kosmetyku. Wycisnąć odrobinę podkładu na zewnętrzną stronę dłoni. Delikatnie maczając pędzel w podkładzie nanieść kosmetyk miejscowo na całą twarz. Na koniec okrężnymi ruchami rozprowadzić podkład na twarzy do uzyskania naturalnego efektu. 

Moja opinia:

Pędzel jest świetny! Nie wiedziałam, że makijaż może być tak prosty, a jednocześnie tak przyjemny. Wcześniej męczyłam się z dokładnym rozprowadzeniem podkładu na twarzy, a teraz nie zostają mi żadne przejścia. Bardzo łatwo się nim operuje, jest miękki w dotyku i przyjemny dla skóry. Idealnie zgrał się z moim pokładem i cerą. Gorąco polecam! 



Hakuro H22 pędzel do różu i rozświetlacza 


 Pędzel Hakuro H22 to pędzel idealny do nakładania korektora oraz pudru na okolice oczu. Może być stosowany do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Rozprowadza produkt nie zostawiając smug. Trzonek wykonany z naturalnego drewna. 

Moja opinia:

Długo się nad nim zastanawiałam i w końcu się skusiłam. Jego włosie jest bardzo miękkie i delikatne. Dobrze się prowadzi. Ja używam go do sypkiego pudru pod oczy i na powieki, żeby utrwalić korektor. Jest też świetny do rozświetlacza na policzki. 


Nigdy nie miałam lepszych pędzli i planuję zakup kolejnych modeli.
Możecie je znaleźć na stronie mintishop w granicach do 30zł. Sklep oferuje bardzo bogaty asortyment, więc możecie zaopatrzyć się nie tylko w pędzle, ale i inne akcesoria i gadżety ; ))

A Wy używałyście już tych pędzli ? Dajcie znać ! 

Do następnego, Kochani! 

19 komentarzy:

  1. Nie mam pędzli z tej firmy, ale dużo dobrego o nich słyszałam :) Ja mogę polecić maestro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę uzupełnić braki w pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć, że są warte ceny :) nie mam pędzli z tej firmy, ale większość osób je chwali, więc może i ja kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym jakiś sobie kupić, ale na razie mam inne wydatki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwa pędzle to dla mnie zestaw idealny, jeszcze pędzel do pudru i już w ogóle można oszaleć ze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych pędzlach dużo dobrego :) Ja mam swoje z sammydress i są nawet niezle, chociaż tanie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam pędzli z włosia naturalnego więc wiem jaka różnica jest pomiędzy tymi sztucznymi a naturalnymi.
    Szczerze mówiąc nie potrafiłabym używać jakichś badziewi do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Hakuro mam tylko jeden pędzelek do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy sobie chwalą Hakuro, ale się nie dziwię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko H50s i używam go do sypkich pudrów,bo nie używam podkładu. Też świetnie się nadaje i puder ma lepsze krycie dzięki takiemu nakładaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tych pędzlach nasłuchałem się od Red Lipstick Monster i Panny Joanny. To właśnie m. in. one zainspirowały mnie do stworzenia kolekcji, która obecnie jest na blogu. Świetny post. Piękne zdjecia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jesteś zadowolona, ja właśnie myślę o jakimś fajnym pędzelku do podkładu, przestawiony przez Ciebie biorę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pędzel wydaje się być ok :)wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Hakuro posiadam większego brata, czyli H50. :) ale podpisuję się pod tym co napisałas do H50s. świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam zamiar zakupić do pudru i do rozcierania cieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam się na pędzlach, ale słyszałam o nich dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam żadnego pędzla z Hakuro.
    Kuszą mnie pędzle z sunshade minerals:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*