sobota, 14 marca 2015

Jeans dungarees / czyli jeansowe ogrodniczki w innym wydaniu

Nigdy nie miałam specjalnego parcia na jeansy. Najbardziej lubiłam czarne spodnie i miałam dramat założyć jakiekolwiek inne, ale to się zmieniło. Teraz, zwiedzając zakątki sieciówek szukam unikatowych i klasycznych rzeczy. Staram się urozmaicać swoją garderobę. Gdyby mi ktoś kiedyś powiedział, że w mojej szafie znajdą się ogrodniczki to popatrzyłabym na niego krzywym wzrokiem, a tu proszę. Jak widać ludzie są jak moda - potrafią się zmieniać ; )) 


kurtka/jacket - sh 
ogrodniczki/dungarees - Reserved
sweter/sweater - Camaieu
buty/shoes - Deichmann
torba/bag - Reserved
czapka/cap - C&A












Do następnego, Kochani!  

16 komentarzy:

  1. Ogrodniczki są świetne! Kiedyś, jako dziecko, ich nie znosiłam, bo matka ciągle mi je wciskała, żebym nie zniszczyła innych gaci hasając po ogrodzie. A teraz w sumie mnie na wspomnienia wzięło i chętnie bym przyjęła jakieś takie lekko porozciągane, ponadrywane i luźne ogrodniczki :P Jeszcze jakby kosztowały małe pieniądze, to bym była przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny codzienny look! super ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pamiętam swoje ogrodniczki :) uwielbiałam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, a torebka jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalny sposób noszenia ogrodniczek, fajnie to wygląda :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:)
    Podoba mi się bardzo kurtka i torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pamiętam swoje ogrodniczki sprzed 15 lat :)) to były czasu, fajna stylizacja, ładnie się wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że w tym wydaniu z tą czapką całkiem zadziornie, i tak hm.. miejsko to wygląda. Dla mnie super ;)
    Tak sobie myślę, ża sama chyba nigdy nie miałam ogrodniczek :) Noo może jak byłam jakoś bardzo mała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) Dawno nie widziałam nikogo w ogrodniczkach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej! Wyglądasz Genialnie!
    Sama jestem na kupnie ogrodniczek :)!
    Świetny set!

    Zapraszam i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie będę oryginalna, ale naprawdę wyglądasz świetnie! :)
    Stylizacja dość prosta, ale przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*