wtorek, 3 marca 2015

Evree Max Repair

Wiem, że czekacie na look z zapowiedzi, dlatego postanowiłam jeszcze chwilkę potrzymać Was w niepewności. Nie martwcie się, będzie na co czekać. Wraz ze stylizacją pojawią się wyniki konkursu, także śledźcie uważnie bloga! ; )) 
A na dzisiaj mam dla Was krótką recenzję znanego Wam już zapewne kremu do rąk marki Evree. 
Ciekawi opinii ? No to zaczynamy. 

Regenerujący krem do rąk marki Evree



Co mówi producent ?

"Regenerujący krem do rąk do bardzo suchej, podrażnionej i zniszczonej skóry. Teraz skóra Twoich rąk odżyje na nowo! 
Rezultat : Zaraz po zastosowaniu Twoja skóra będzie intensywnie nawilżona, bardziej elastyczna i przyjemna w dotyku. Po regularnym kilkudniowym stosowaniu pozbędziesz się uczucia spierzchniętych i zniszczonych dłoni. 
Formuła kremu: Dzięki zawartości olejków owocowych (oleju migdałowego, avocado i arganowego) głęboko odżywia i regeneruje oraz wspomaga naturalną odbudowę zniszczonego naskórka. Krem został wzbogacony o d-pantenol, alatoninę, glicerynę oraz mocznik, aby zregenerować i ukoić podrażnioną skórę dłoni. 
Roślinne emolienty tworzą na powierzchni ochronny film, zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci. Doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości. "


Moja opinia: 

Zalety:

- uczucie nawilżenia
- poprawa kondycji skóry
- szybkie wchłanianie 
- ładny zapach
- przyjemna aplikacja 
- 0 % barwników, parabenów i olejów mineralnych
- lekka konsystencja
- niska cena
- dostępność

Wady:

W sumie to nie zauważyłam żadnych. Jedyna rzecz, do której mogę się przyczepić to, to, że pozostawia na skórze lekko tłusty film. Być może to sprawa olejków i tak ma być. Ja akurat tego nie lubię, ale nie jest to aż taka wada, żeby dać minus. 




Krem spełnia moje oczekiwania. Głęboko nawilża i odżywia skórę, a przecież o to chodzi. 
Zdecydowanie polecam!

A już nie długo wyniki konkursu! Bądźcie czujne! ; )) 

Do następnego,  Kochani! 

21 komentarzy:

  1. Krem wygląda na treściwy :)
    Ja jednak mam swój ulubiony wśród treściwych (bebeauty), a wśród lekkich nawilżających odkryłam ostatnio ideał Ceano.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kremiki mają wiele pozytywnych opinii :))

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak z niecierpliwością czekam na wyniki :) fajnie się prezentuje :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mhmm kuszące, chyba wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować , bo ciągle wysuszone ręce to mój mankament !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo, a ten krem spełnia moje oczekiwania w 100% ; ))

      Usuń
  6. Bardzo lubię stosować różne kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie przepadam za tłustym filmem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio głośno zrobiło się na temat tej marki i chętnie przekonałabym się na własnej skórze czy jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremik wydaje się całkiem fajny :) ♥
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś serum z tej serii do rąk i było bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dawno kupiłam jeszcze szampon do włosów i muszę przyznać, że też bardzo fajnie się sprawdza ; ))

      Usuń
  11. Szczerze powiem Ci że nie znałam tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo słyszałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba krem dla mnie! ;) mam bardzo sucha skórę na rękach:(

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo i czasami nawet zapominam o balsamowaniu rąk, a ten krem na prawdę długo nawilża przez co nie muszę tego robić tak często ; ;)

      Usuń
  14. Ciekawy, jeszcze go nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taki krem n wiosnę to świetny prezent dla naszych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy mam peeling do stóp który świetnie się sprawdza. Krem chętnie wypróbowałabym :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*