piątek, 27 marca 2015

EricDress

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jedną z marek, z którą podjęłam współpracę. Jest to moje pierwsze, tego typu przedsięwzięcie, więc bardzo mi zależy, aby wszystko dobrze przedstawić. 
Być może ktoś z Was spotkał się już z firmą ERICDRESS. Na ich stronie możecie znaleźć głównie piękne, zjawiskowe suknie, które zapierają dech w piersiach, ale nie tylko. 
Jesteście ciekawi ich asortymentu ? 
Zapraszam do przeczytania ! 



Ready to Wear Dresses

W tym dziale znajdziecie - jak sama nazwa wskazuje - sukienki. Większość z nich, to piękne, zjawiskowe suknie, na wyjątkowe okazje. Przeważa koronka, która w tym sezonie króluje na wybiegach. 
Modeli jest mnóstwo. Od dopasowanych, koktajlowych po zwiewne i delikatne. Jest w czym wybierać! 



Niebieskaklik
Fioletowa : klik
Miętowa: klik


Srebrnaklik
Z frędzelkami: klik


Różowa: klik
Niebieska: klik
Czarna: klik



SANDALS

W tym dziale znajdziecie przeróżne modele sandałów. Mają jednak jedną cechę wspólną: są wyjątkowe. Miłośniczki obcasów będą miały raj na ziemi, ale dla wygodnickich też się coś znajdzie. EricDress oferuje nam bogaty asortyment. Zresztą zobaczcie same. 



Różowe: klik
W paski: klik
Metaliczne: klik
Białe: klik

Złote: klik
Z kolorowymi paskami: klik
Na palec: klik
Brązowe: klik


Łososiowe: klik
Panterkowe: klik
Różowe: klik
Wężowe: klik


Jumpsuits Pants

Kombinezony królują już od jakiegoś czasu. Ja od niedawna poszukuję tych ze spodenkami. EricDress daje mi możliwość wyboru w naprawdę szerokim asortymencie. Kolorystyka i wzory mnie zachwyciły. Oto moja propozycja na lato. 

http://www.ericdress.com/list/cheap-jumpsuits-pants-102056/


Czarno-biały: klik
Kwiatowy: klik
Różowy: klik
Wzorzysty: klik


Czarno-biały: klik
Czarny z lewej: klik
Czarny z prawej: klik
Kolorowy: klik


Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia strony, bo na prawdę warto! 
Dajcie znać jak Wam się podobają moje typy i czy są w Waszym guście ; )) A może macie jakieś własne ? 

Do następnego, Kochani! 

11 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy wpadło mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Większość rzezy bardzo fajna mi najbardziej spodobała się pierwsza niebieska sukienka, i czarnobiała sukienka ze spodenkami. Są rewelacyjne, bardzo fajny post, oczywiście poklikałem.
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki robią ogromne wrażenie :) ciekawe czy tylko na zdjęciu czy w rzeczywistości. Nie przepadam za kupowaniem ubrań w internecie, kilka razy spróbowałam i zawsze otrzymywałam bubel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezony najlepsze <3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu :*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko! a to nie jest często spotykane :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezony świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki mnie naprawdę zachwyciły, prawie jak wdzianka księżniczek z bajek Disneya ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam si z tą marką.

    Udanej współpracy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka, ta szafirowa ma niesamowitą górę, bajeczną wręcz, bardzo mi się spodobała. Seksowna, kobieca i z klasą. Świetne są też te łososiowe buty, czad. Generalnie musze przyznać, że większość rzeczy które pokazałaś są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*