piątek, 6 marca 2015

Black with red /czyli/ Czerń z odrobiną czerwieni + Wyniki konkursu


Nadszedł w końcu ten długo wyczekiwany przez Was dzień. Wyniki konkursu na czekoladową paletkę ! Zanim jednak wyłonimy zwycięzcę, krótko przedstawię Wam look, który pojawił się kilka dni temu w zapowiedzi. 
Czerwony płaszcz już znacie. To zdecydowanie mój strzał w dziesiątkę tej zimy/wiosny. Dopasowałam do niego czarne spodnie, botki na wyższym obcasie i bluzkę w białe kropki, która świetnie współgra z pozostałymi kolorami. Look wieńczy dłuższa marynarka, która nadaje się zarówno na elegancko jak i do sportowych outfitów. 



płaszcz/coat - Mohito
spodnie/pants - Stradivarius
bluzka/blouse - New Yorker
marynarka/jacket - H&M





A oto wyniki konkursu. 

Nagroda w postaci Czekoladowej Paletki wędruje do... 
....
.....
........
..............
.....................
..................................
..................................................

Doroty Walczak z bloga Truskawkowy świat! 

Serdecznie gratulujemy i dziękujemy za zaangażowanie i profesjonalne podejście do konkursu ; )) Spełniłaś wszystkie warunki. 
Do pozostałych uczestników apelujemy, że na prawdę warto zbierać dodatkowe punkty i zapraszamy do kolejnych rozdań. Będzie więcej czasu, więc mamy nadzieję, że się zmobilizujecie i będziemy mogły przyznać dodatkowe punkty większej liczbie osób ; )) 

Na Dorotkę będzie czekał mail na poczcie z dokładną informacją dotyczącej wygranej. 
Dziękujemy wszystkim i zapraszamy ponownie ; ) 

Do następnego, Kochani! 

24 komentarze:

  1. Płaszczyk mi się podoba:)
    gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę:)
    Dziękuję jeszcze raz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kropki, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonała stylizacja! Jest nutka klasyki ożywiona czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! płaszczy ciąż zachwyca ;) i całość bardzo wdzięczna, ślicznie wyglądasz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płaszcz ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zazdroszczę zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja ♥
    mogłabym prosić o poklikanie w ostatnim poście? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, podoba mi się :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz i genialne zdjęcia :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super :) bardzo fajne połaczenie gdzies mam czerwoną marynarkę ale na razie jeszcze sie w nia nie wcisnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja a jakie masz cudowne włosy ! Na pewno będę zaglądać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla zwyciężczyni! :) piękna stylizacja, płaszcz skradł moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje nagrody :) A stylizacja świetna! Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne masz włoski <3
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad :) Serdecznie zapraszam! www.coconutsweetness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest czaderski ale cała reszta również ogromnie mi się podoba! Marynka jest bardzo moja, zamarzyła mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna kolorystyka :) bardzo podoba mi się płaszczyk i koszulka w kropki.
    ps. masz cudowne włosy

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolorystyczne rozwiązanie, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*