poniedziałek, 16 lutego 2015

I love red!

 Wspominałam już, że kocham czerwień ? No jasne, że tak. Pewnie macie już tego dość, ale gdy tylko zobaczyłam te czerwone spodnie na stronie Stradivariusa to musiałam je kupić! Ten model jest wzbogacony o efekt "push up" co świetnie modeluje pośladki. Materiał jest bardzo elastyczny, dzięki czemu spodnie są bardzo wygodne. Musicie je mieć! Dostępne są w różnych kolorach - na pewno wybierzecie odpowiedni dla siebie ; ) 

Jak Wam się podoba? 






płaszcz/coat - Mohito
spodnie/pants - Stradivarius
komin/scarf - Sinsay

Do następnego Kochani! 

30 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, czerwień i czerń to połączenie idealne :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie cudowne :) mi nieco znudziła się czerwień gdyż mam zimową kurtkę w tym kolorze od dwóch sezonów ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha uwierzysz, ze w pierwszej chwili myślałam , że zdjęcia zrobione są nad morzem i że to piana fal ;p A tu proszę jest jeszcze śnieg ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jak teraz spojrzałam na te zdjęcia, to można to tak odebrać ;p

      Usuń
  4. jeszcze nie widziałam lepszej stylizacji w kolorze czerwieni , jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką czerwień.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenie kolorów :) Płaszczyk cudowny. I pazurki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej zachwycają mnie ubrania z Mohito :) Kiedyś szerokim łukiem omijałam ten sklep, sądząc, że nie jest dla mnie. Teraz mam torebkę, portfel i chcę więcej! :) Ten płaszcz chyba dopiszę do mojej wish listy, ale znając życie na mnie by tak ładnie nie wyglądał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle mi się podoba ! :) u mnie dziś z czerwieni.. tylko paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! ;) Marzy mi się taki czerwony płaszczyk <3
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie masz cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie! Zestaw idealny:*

    OdpowiedzUsuń
  13. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też kocham czerwony, Tobie bardzo w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czerwień, wyglądasz świetnie ;-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja! Bardzo mi się podoba ten zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw czerwień jest przepiękna ;)
    a u mnie na blogu nowe czerwone botki do sprzedania
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/2015/01/nowe-czerwone-botki-sprzedam.html

    OdpowiedzUsuń
  18. you look amazing! I also love the nails!
    xoxo

    http://kiwi-who.de.vu

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny płaszczyk, ma świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię czerwony :) Fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszczyk jest cudowny;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne paznokcie ! ;) stylizacja też mnie urzekła!

    Ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*