niedziela, 8 lutego 2015

Black coat

Zima nie odpuszcza. Kiedy już myślę, że to koniec, że wyczerpał się zapas śniegu na ten rok, następuje zdumienie. Z jednej strony cieszę się, że zima trwa. W pewnym stopniu ma swój urok. Pewnie dlatego, że kocham biel i nasze miasto wtedy wygląda o dziwo pięknie. Niestety smutek przychodzi, gdy następuje podniesienie temperatury powyżej zera i całe piękno śniegu skrzypiącego pod butami ulatuje, a zostaje wstrętna plucha. Taki urok zimy. A póki co na naszych zdjęciach zima w pełni, więc cieszmy się,  póki możemy! ; )









płaszcz/coat - Reserved
spodnie/pants - H&M
buty/shoes - McArthur 

Do następnego, Kochani! 



25 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetną czapkę ^^, podobają mi się zdjęcia w takim zimowym klimacie!

    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki piękny pompon ma ta czapka :)
    Ale wszystko wygląda pięknie przybrane w bieli, zima jest magiczna :) Chociaż ta plucha faktycznie nie ma już takiego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :) całość bardzo mi się podoba. Świetne włoski ma ta czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie sypie i sypie :)
    czapka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit ;) bardzo podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, bardzo podobają mi się zdjęcia. :* Rewelacyjnie wyglądasz. ;)
    Pozdrawiam z krainy lodu i białego puchu. ♥
    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, nie masz co narzekać, przepiękne foty Ci wyszły, takie ładne śniegowe <3
    U mnie wciąż śniegu ani widu, ani słychu, więc pozostaje mi tylko nacieszyć nim oko oglądając Wasze foty, a tak mi się marzy taka śniegowa sesja... :(
    CZapyche masz świetną i rękawice na jeden palec też mi się podobają :)
    Co byś poweidziała na wspólną obserwację?
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczną masz czapę :) Mi się podoba zima ze śniegiem, kiedy świeci słońce, każda inna aura mi się nie podoba :P a najbardziej, to bym chciała już wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw :) najbardziej podoba mi sie kolor szaliczka <3
    Klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Czapucha świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, zimowy zestaw! :) Muszę też dodać, że masz przepiękne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful coat dear. And the photos are so pretyy.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. ale u Ciebie śniegu! Trójmiasto jest już mocno wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie śniegu nie ma. Napada i zaraz topi się. świetny zestaw;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*