wtorek, 6 stycznia 2015

Winter is coming.. !

Od dłuższego czasu marzyłam o odrobinie śniegu. Uwielbiam zimę i bardzo brakuje mi bieli w Wigilijny wieczór. Mój list chyba dopiero teraz dotarł do Świętego Mikołaja, bo jest mnóstwo białego puchu, w sam raz na zdjęcia i chodzenie po zgrzytającym gruncie. Zima od dzieciństwa kojarzy mi się ze świętami, ale nie tylko. Przypomina mi o radosnych chwilach, o radości z jazdy na sankach i lepienia bałwana. To najlepszy czas na integrację rodziców z dziećmi, młodzieży i dorosłych, więc korzystajcie i wybierzcie się ze swoimi bliskimi na odrobinę szaleństwa!

♥ 









płaszcz/coat - Orsay
spódniczka/skirt - Reserved
sweter/sweater - Reserved
buty/shoes - Altero
rękawiczki&komin/gloves&scarf - Sinsay

Fociła: Ewelina
Na zdjęciach: Klaudia

Pamiętajcie o psiakach!

Do następnego Kochani! ♥ 

17 komentarzy:

  1. Mega mi się podoba ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygladasz, uwielbiam zimowe zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komin, musi być bardzo ciepły :) Miłego dnia, polinska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham takie zimowe zdjęcia! super spódniczka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że płaszczyk cieplutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i ta sceneria :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zimy nie znoszę zimy pod względem praktycznym, ale te widoki są przepiękne :) Super wygląda ta spódniczka w połączeniu ze swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz :) ja zimy nie lubię.... czekam z utęsknieniem wiosny ahh.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba m isię zestawienie butów do spodnicy :D
    Wita 100 obserwator ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, uwielbiam zimę!!

    OdpowiedzUsuń
  11. i po sniegu ani śladu ;)
    stylizacja bardzo piekna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*