poniedziałek, 12 stycznia 2015

'Ślubne tak' czyli Targi Ślubne

Od pewnego czasu bardziej interesujemy się modą ślubną i sprawami z tym związanymi. Początek roku to zazwyczaj wielka szansa dla firm, które chcą szybko i skutecznie przedstawić potencjalnemu klientowi swoje usługi. Kilka dni temu miałyśmy okazję przyjrzeć się bliżej jednej z takich imprez i przyznam się Wam szczerze, że nie wiedziałam iż osiągnie ona aż taki wymiar w naszym cichym, spokojnym mieście. 


Dominowały zdjęcia. Mnóstwo albumów, fotografii i ulotek. To co kocham najbardziej! 



Fachowcy od urody nie pozostawali dłużni. Robili wszystko aby klient na własne oczy zobaczył, co potrafią! 




Etre Belle Cosmetics



Smakosze trunków również mogli znaleźć coś dla siebie. Jak to ktoś kiedyś powiedział 'to co Tygryski lubią najbardziej' ; ) 




Dla osób, które nigdy nie miały daru do wygibasów, Studio Tańca Explozja oferowało szybką naukę w kilku krokach. Nawet dla tych ciężko łapiących. 




Piękne suknie ślubne zachwycały! Aż zaczęłam marzyć.. 



Na koniec coś pysznego dla brzuszka! 
Serdecznie polecam Wam wzięcie udziału chociaż raz w życiu w takich targach. To świetna zabawa i przede wszystkim orientacja w cenach i usługach na rynku. Oprawa jest niesamowita! 


Do następnego Kochani! 

19 komentarzy:

  1. Wszystko potrafi zachwycić :) aż ciężko coś wybrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos and post!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, aż się rozmarzyłam... Muszę kiedyś wybrać się na taki targ, bez dwóch zdań!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to wszystko wygląda :) Teraz naprawdę ciężko jest się na coś zdecydować bo wybór jest ogromny i myślę, że bez takich konsultantów ślubnych, to ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam u nas w Łodzi pod koniec zeszłego roku jako klientka i zgadzam się z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się kiedyś tak wybrac.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe targi, dawniej chciałam projektować sukienki i suknie, zawsze jak widzę salon sukien na TLC w Stanach to kurcze zazdroszczę im - tam to jest fajnie pracować, sama o ślubie nie myślę, bo planuje życie z kotami XD Ale taki targ to musi być fajne przeżycie, pamiętam targi turystycznej branży w Berlinie - świetne ale za dużo pięter itd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! :D chociaz do tego tematu to mi daleko :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Na swoim weselu miałam tort babeczkowy (można go obejrzeć na moim blogu w zakładce PRZEWODNIK ŚLUBNY) i okazał sie on strzałem w dziesiątkę - na weselach przy syto zastawionych stołach często nie mamy już siły 'wcisnąć' tortu ,a taka babeczka jest super rozwiązaniem bo możemy zabrać ją ze sobą do domu i skosztować na drugi dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno było na czym oko zawiesić :)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. te buteleczki mnie zainteresowały;DD pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję być raz na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię te targi dużo inspiracji nowe zlecenia no i fajni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower.
    Btw, such a great post.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawe targi, sama chętnie bym się wybrała;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna fotorelacja. Lubię klimat ślubny, weselny. Chciałabym już planować własną uroczystość. Mam nadzieję, że niedługo to nastąpi, choć wiadomo że każda z nas po cichu już sobie plany w glowie snuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*