niedziela, 25 stycznia 2015

Red coat

Zimą zazwyczaj królują stonowane kolory: czerń, popiel, granat. Większość z nas podąża za klasyką i trzyma się zasad, ale moda się zmienia. Do butików wkraczają żywe kolory nie tylko na lato, ale i właśnie na zimowe dni. Nie bójmy się korzystać z tego co daje nam moda. Bawmy się nią. 
I tu wkracza mój czerwony płaszcz. Czekał na mnie na wyprzedaży w Mohito. Od dawna szukałam takiego koloru i jak tylko go zobaczyłam musiałam przymierzyć. Pasuje idealnie.
A co Wy myślicie? 





płaszcz/coat - Mohito
czapka/cap - Sinsay
spodnie/pants - H&M
buty/shoes - Deichmann

Do następnego, Kochani! 


24 komentarze:

  1. Lubie takie kolory. W zimę szczególnie się przydają gdy jest ponuro

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień poodba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o to co robiłam z moim zdjęciami z postu FROZEN.
      Tak, wystarczyła zmiana balansu bieli, później tylko delikatne rozjaśnienie i niewielkie podkreślenie kontrastu :)

      Usuń
  5. Ładnie współgra z szarymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się patrzy na ten optymistyczny kolor zimą :) brunetkom jest w nim dobrze ;)
    Sama mam czerwoną kurtkę na sezon zimowy, jednak już męczy mnie, że zestawić z nią potrafię tylko czernie i rzadko beże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny intensywny kolor płaszcza ! :) cały look na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały płaszczyk ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. po raz kolejny przekonuje sie do czerwieni! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten płaszcz, mnie dodatkowo bardzo się podobają Twoje okulary - do twarzy Ci w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie czerwień właśnie bardzo pasuje na zimniejsze pory roku, nie wiem czemu :) A płaszczyk bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny płaszcz i czapeczka! Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny płaszczyk, chce taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Would you like to follow each other via GFC? Let me know and I'll follow you back ASAP :)
    http://fashionailsartsbyanna.blogspot.com.es/
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*