niedziela, 18 stycznia 2015

Black and Grey

Do nie dawna jeszcze chodziliśmy w kurtkach, opatuleni czapkami i szalikami, ale jak widać i pogoda ma swoje humory. Z białego krajobrazu zrobił się nam klimat typowo wiosenny, ale jak już pisałam wcześniej, mam nadzieję, że to nie koniec! Tymczasem pozostało nam wyciągnąć z szafy kilka lżejszych rzeczy. Ponownie zawitały lekkie kurtki i futerka. W przypadku Eweliny świetnie sprawdziło się ono jako element sportowego stylu. Szarość i czerń idealnie ze sobą współgrają. Bluza (prezent ode mnie - musiałam to napisać ) jest wisienką na torcie! ; ))
Jak Wam się podoba? 



kamizelka/vest - Reserved
bluza/blouse - Cropp 
spodnie/pants - Stradivarius
buty/shoes - Nike








Na zdjęciach: Ewelina
Fociła: Klaudia

Do następnego, Kochani!  

29 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda, ale jednak nie dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. futrzak świetnie komponuje się z bluzą ;)
    mogę prosić o klikanie w linki sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna futrzana kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na takie pogody to rerelacyjne! ;) bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewelina, mówił Ci już ktoś kiedyś, że przypominasz Martinę Stoessel? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nikt mi nie mówił, mówią mi że troszkę przypominam Chodakowską:D

      Usuń
  6. Wow świetny outfit, genialnie to wszystko współgra. Nie przepadam za futrzakami, ale w tej stylizacji jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylówka! Uwielbiam kamizelki w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego zostaję na dłużej :)
    OBSERWUJĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Futrzak jest the best, świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten zestaw!, fajna bluza :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne futerko, też na takie poluję:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny look! wszystko na maksa mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super super i jeszcze raz SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  15. Futerko jest świetne, bluza też ciekawa. A nawiasem to śliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja! Świetny print na bluzie :) BOMBA!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*