czwartek, 15 stycznia 2015

Navy blue jacket

Zima, zima i póki co po zimie. Mam nadzieję, że śnieg jeszcze do nas wróci, chociaż na chwilę. Jak już wiecie uwielbiam tą porę roku. Wszystko wygląda tak świeżo, ładnie i ziemię opatula ten piękny, miękki puch. Zawsze sprawia tyle radości. 


Kurtkę kupiłam jakiś czas na miejscowym targu. Z początku nie byłam do niej przekonana, ponieważ bałam się o jakość, ale zaryzykowałam. I było warto! Kurtka jest bardzo ciepła, idealna na mroźną zimę. Kaptur ma puszysty lisek, który dodatkowo chroni przed zimnem. Warto czasem odbiec od  sieciówek czy sklepów internetowych, ponieważ na takich stoiskach często można znaleźć pojedyncze sztuki lub dosłownie kilka - wtedy wiadomo, że połowa miasta nie będzie w tym chodziła ; )









 kurtka/jacket - no name
kurtka w kratę/checked jacket - Diverse 
spodnie/pants - Camaieu
buty/shoes - McArthur

Zdjęcia: Edie
Na zdjęciach: Klaudia

Do następnego, Kochani! 

17 komentarzy:

  1. parka jest śliczna <3

    __________________________
    jaką suknię wybrać na bal?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest świetna :) Ja również nie lubię jak kupię coś w sieciówce i zaraz połowa miasta nosi to samo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem kupuję na targach :) na prawdę można trafić na fajne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie bardzo podobają mi się takie kurteczki, Twoja jest śliczna!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna jakoś zdjęć. Lubię gdy jest dużo światła :)

    Bardzo fajny, tradycyjny outfit. W sezonie jesienno-zimowym najchętniej bym takie nosiła :)

    Obserwuję!

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor parki. Szukałam szukałam i szukałam takiego koloru, aż w końcu zdecydowałam się ba beżową ponieważ nigdzie nie mogłam takiej znaleźć
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa lata temu kupiłam własnie kurtkę na targu i słuzy mi świetnie do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włoski! Kurta to bardzo fajna zdobycz, świetnie w niej wyglądasz. Buty nie w moim typie, ale naturalnie pasują do całej reszty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham zimowe zdjęcia, mają w sobie jakąś magię :)
    A kurtka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kurteczka i piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*