sobota, 3 stycznia 2015

Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją makijażową perełkę, mianowicie podkład Estee Lauder.
Używam go już od około roku, jak myślicie: sprawdził się?
 Oto co nam gwarantuje producent:



Double Wear Makeup Stay-In-Place Makeup 30 ml

"Do wszystkich typów skóry, długotrwały podkład, który utrzymuje się na skórze do 15 godzin. Wygląda świeżo i nieskazitelnie nawet pod wypływem wysokiej temperatury. Podkład nie rozmazuje się, a kolor pozostaje taki sam rzez cały dzień. Beztłuszczowy, bezzapachowy"


Trudno się z Tym nie zgodzić, rzeczywiście podkład trzyma się bardzo długo, bez zbędnych poprawek. Czasami jednak zdarza mi się go delikatnie przypudrować, ale jest to zazwyczaj na całonocnej imprezie. W ciągu dnia nie wymaga poprawek (przynajmniej u mnie, mam cerę tłustą i mieszaną skłonną do niedoskonałości). A skoro o niedoskonałościach mowa, to muszę powiedzieć, że świetnie kryje. Na prawdę dawno nie trafiłam na produkt, który jest w stanie zakryć moje  przebarwienia po niedoskonałościach pozostawiając buzię satynową. Co do wysokiej temperatury również się sprawdza, aczkolwiek należy on do tych cięższych podkładów. Uważam jednak, że jest 
lżejszy nić Revlon Colorstay.




Ciężko w nim znaleźć minusy, ale jednak jakieś wady są. Na pewno będzie to cena. Za buteleczkę 30 ml w perfumeriach zapłacimy 175 zł (taniej znajdziecie go np. na stronie iperfumy za ok.135 zł). Buteleczka nie posiada pompki. Jest to lepsze rozwiązanie, ponieważ zużyjemy kosmetyk do końca, aczkolwiek aplikacja bywa trudniejsza i można go wylać, gdyż konsystencję ma lekko lejącą. Mimo, iż z szerokiej gamy kolorystycznej ciężko jest dobrać ten idealny odcień, zazwyczaj mieszając dwa kolory jesteśmy w stanie odpowiednio dopasować go do swojej karnacji.
Mówię tutaj o swoim odcieniu cery ;)

Podsumowując:
Jest to mój "kosmetyk wszech czasów", idealny podkład wart swojej ceny.
Z czystym sumieniem mogę go polecić.


Zapraszamy również do karmienia psiaków! 
Na panelu bocznym znajdziecie baner do adresu strony ; )) 

Napisała: Ewelina
Fociła: Klaudia

Do następnego, Kochani! 

11 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się na niego skuszę.. :) czasem warto zainwestować w coś lepszego. Obserwuję :D Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. ja akurat nie używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam go kupić, ale miał dosyć ciemne odcienie, no i mam też Revlon, więc poszedł w odstawkę. Może się kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go, ale da mnie był nieco za ciężki. Na wielkie wyjścia jednak jestem na tak, bo naprawdę jest bardzo trwały.

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go w końcu wypróbować, już tak długo się do niego przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takaaa cena, szkoda, że mnie nie stać :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy miałam większe problemy z cerą to go sobie kupiłam i byłam bardzo zadowolona, ale no cena jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uzywalam jeszcze, ale wyglada bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię tę firmę, maja dobre produkty to z pewnością i ten podkład jest super!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę go wypróbować, również mam cerę tłustą, świece się chwile po umalowaniu ;/ super recenzja, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*