sobota, 27 grudnia 2014

Sylwestrowy look

Dzisiaj mamy dla Was krótki post! Powoli szykujemy się na zabawy sylwestrowe. Większość z Was pewnie ma już kreacje na ten dzień, jednak na pewno wielu z Was ciągle zastanawia się co na siebie włożyć. My proponujemy zestaw 'małej czarnej' w prostej wersji. Jeśli lubicie błyskotki, możecie dołożyć coś ciekawego, np. torebkę lub zjawiskową biżuterię. W przypadku osób, które nie lubią dopasowanych fasonów, zawsze możecie wybrać te z wąską talią i rozkloszowanym dołem, maxi lub po prostu skompletować spódnicę i szałową bluzkę. Każda z nas jest inna i z pewnością każda lubi coś innego. Na co Wy stawiacie? ; ))






Fociła: Klaudia
Na zdjęciach: Ewelina



Do następnego,Kochani! Klaudia 

26 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam pomysłu w co się ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, rewelacyjnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki stylizację :) Prosta a tak bardzo elegancka :) a jaka kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, świetnie w niej wyglądasz :)!

    Pozdrawiam i zapraszam:http://alanja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to sukienka z Mohito? Mierzyłam podobną w zeszłym sezonie i bardzo żałuję, że wówczas jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z Mohito ale kupiona jakiś czas temu, też miałam ogromne wątpliwości co do niej ale okazała się strzałem w 10!:)

      Usuń
  6. ładnie Ci w tej sukience ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Jaka cudowna sukienka! Look genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! My z mężem zostajemy w domu, więc u mnie będzie sylwester w dresie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna, prosta sukienka, świetna na domówkę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, stylizacja bardzo sylwestrowa. Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sukienka :)
    Ja nawet jeszcze nie wiem co ubiorę c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, bardzo ładne jest zdobienie przy dekolcie. Ja też zakładam małą czarną, chociaż moja jest w zupełnie innym stylu, nieprzylegająca.

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto i elegancko, tak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie wiem w czym iść na sylwestra :/
    Szczęśliwego nowego roku ! :)
    Zapraszam, agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw bardzo ładnie się prezentuje jednak osobiście na sylwestra wybieram inne kreacje, raczej w kolorze, coś połyskującego również by nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka :) Dodatek przy dekolcie dodaje jej dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo śliczna jest ta sukienka, do twarzy ci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna, uniwersalna sukienka :) mała czarna zawsze rządzi! Bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*