środa, 3 grudnia 2014

Red shoes

Wykrakałam. Z temperatury powyżej zera, zrobił się minus.. Poranki są ciężkie, szczególnie gdy trzeba wstać bardzo wcześnie i dotrzeć do pracy. Po piętnastu minutach wyglądam jak Rudolf Czerwononosy i mam ochotę wrócić do łóżka. Tym razem kurtka - jak pisałam w ostatnim poście - była już konieczna. Do wyboru dwa warianty w jasnym i żywym kolorze. Buty sprawdziły się znakomicie! W środku ciepłe futerko chroni stopy przed utratą ciepła, skąd najszybciej marzniemy. To połączenie idealne na zimowe dni. A co sprawdza się u Was? 







 spodnie/trausers - H&M
koszula/shirt - Sinsay
bluza/blouse - Reserved
kurtka beżowa/beige jacket - Reserved
kurtka czerwona/red jacket - Orsay
komin/scarf - Sinsay
rękawiczki/gloves - Sinsay 
buty/shoes - Cropp 
czapka/cap - C&A

Napisała: Klaudia
Na zdjęciach: Klaudia
Pstrykała: B.


Zapraszamy też do wsparcia akcji "Karmię psy z OLX.pl"!




Do następnego!

17 komentarzy:

  1. ale piękne buty <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są e buty i wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych butach!! Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo mi się podoba w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona kurtka mi się mega spodobała, świetny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty są genialne! ;)
    ja stawiam na czarna dluzsza na mrozy bądź puchowe kolorówki krótsze jak jest do zniesienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona kurtka jest na prawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są fantastyczne, a jeśli miałabym wybrać, która kurtka bardziej mi się podoba to wskazałabym na czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post, przesliczne zdjecia. ;3
    Sliczne kurtki :)

    Nowy post, zapraszam. ;3 Klikniesz w link pod zdjeciem? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/mix-inspiracji-3-bluza-z-sheinside.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne buty ;o Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, że świetnie wyglądasz w tej czerwonej kurtce :) Zostaje u Ciebie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne stylizacje, bardziej mi przypadła do gustu stylizacja z jasną kurtką i czapką! jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny model tych butów, ale kolor zdecydowanie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*