czwartek, 18 grudnia 2014

Kontynuacja wishlisty

Tak jak obiecałam - druga część wishlisty! Jest kilka rzeczy, które koniecznie trzeba dodać. To już ostatni moment, aby pojechać na zakupy i zrobić świąteczne prezenty, także czytajcie szybko i do dzieła! Na zachętę dodam, że przed świętami zobaczycie jeszcze 'coś pysznego', pomysł na pakowanie paczek i strojenie choinki. A jak Wasze nastroje ? Czujecie magię świąt ? 


Grube skarpetki 

Trochę się różnią od tych klasycznych. Są wykonane z miękkiego, ciepłego materiału. Idealnie nadają się do słabo ocieplanych butów jako dodatkowe skarpetki albo po prostu do ulubionych kapci. Są urocze. Można je spotkać w większości sklepach - wybór jest ogromny!


Kosmetyki

Przy tego typu produktach dobrze jest się zastanowić. Jeżeli znamy dobrze osobę, dla której kupujemy prezent to można sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w tym zakresie. Może to być krem do twarzy jak na zdjęciu, kosmetyk lub akcesoria do makijażu. Wszystko zależy od upodobań. 
Osobiście polecam puder brązujący Cashmere. Jest genialny!


Klasyczne skarpetki

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam te we wzorki. W sklepach jest ich mnóstwo, zarówno tych jednokolorowych jak i wzorzystych. Każdy znajdzie coś dla siebie, a i na pewno osoba obdarowana będzie zadowolona, tym bardziej, że zima dopiero przed nami ; )


Biżuteria

Jak powszechnie wiadomo, szaleją za nią kobiety, ale czy tylko? Naszym Panom możemy również zafundować coś z tej kategorii. Zegarek to jedna z alternatyw dla męskiej płci. Dla Pań mamy tak bogaty asortyment, że zajęłoby dużo czasu wymienianie wszystkich produktów. Same dobrze wiecie co na nas działa ;) 


Coś na wolny czas

Jeśli nasi bliscy są maniakami filmowymi lub kochają muzykę, zafundujcie im nowy krążek z ulubionym nagraniem. Empik oferuje bogaty wybór, a teraz przed świętami na pewno w niższych cenach. Korzystając z okazji chciałabym polecić Wam płytę moich kolegów muzyków. Album Coria możecie zakupić zarówno w Empiku jak i u samych wykonawców na Facebook'u. Ich muzyka szybko wpada w ucho i bardzo dobrze się jej słucha! Serdecznie polecam i pozdrawiam zespół ;) 


Sweter 

Ciepły sweter to już klasyk. Uważam, że można go podarować każdemu, bez wyjątków. Na rynku jest mnóstwo produktów, które na pewno trafią w gusta. 


Zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych

Jakiś czas temu miałam okazję zwiedzić Wiedeń i podczas mojej wycieczki natrafiłam na sklep, o którym pewnie każda z Was chociaż raz w życiu słyszała. Yves Rocher. Ta firma zachwyca mnie od pierwszego produktu, który miałam okazję testować. Ich zapachy są 'do zjedzenia', a produkty na prawdę dobrej jakości. Aktualnie trwa akcja promocyjna, także zapraszam Was na stronę sklepu, może znajdziecie coś na świąteczny prezent! 
klik


Podaruj misia Fundacja TVN 

W ostatniej chwili dopisuję ten kawałek. Właśnie dotarł do mnie miś Nina stworzony przez Joannę Przetakiewicz La Mania. Gorąco zapraszam Was do wzięcia udziału w tej akcji! Możecie pomóc fundacji! Podarujcie jednego z pluszaków bliskiej osobie. Jeśli do 21 grudnia złożycie zamówienie, miś dojdzie przed wigilią ; )) Spieszcie się! 
Misie dostępne tutaj

A może macie jeszcze inne pomysły? Chętnie poczytam i się zainspiruję! 

Dodatkowo przypominam o rozdaniu Hispaniola.



Oraz zachęcam do dokarmiania psiaków! Pamiętajcie, zwierzaki też chcą mieć szczęśliwe święta! ;) 



Do następnego, Kochani! Klaudia 

14 komentarzy:

  1. Cieszyłabym się z każdego zaproponowanego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki wymiatają! :-)
    Swetry i biżuteria także na mojej wishliście są!

    OdpowiedzUsuń
  3. skarpety są po prostu obłędne;d też chcę takie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to jestem sroka, więc stawiam na naszyjnik ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lista! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na nową świąteczną sesję.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, uwielbiam ciepłe skarpetki - to podstawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuterię też zawsze chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te skarpety są mega, chyba wszystko by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała takie ciepłe skarpety! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. grube skarpety sa obowiązkowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*