poniedziałek, 15 grudnia 2014

Konkurs - bag selfie

Doskonale wiem, że nie tylko ja noszę w torebce dosłownie wszystko. Na pewno nie jedna z Was ma w swojej mnóstwo skarbów. Co chwilę czegoś ubywa, przybywa i tak w kółko. Bywa, że nie możemy niczego znaleźć, ale zupełnie nam to nie przeszkadza. W końcu chyba po to stworzono torebki? Z okazji konkursu przygotowałam dla Was post, w którym pokażę Wam co zazwyczaj znajduje się w mojej torebce. 
Gotowe? 


1. Portfel - to chyba niezbędna rzecz w torebce każdej z nas. Oprócz gotówki trzymamy tam zazwyczaj dokumenty, karty kredytowe, wizytówki czy paragony. To zdecydowanie mój numer jeden. 

2. Telefon - pomimo tego, że jest na drugim miejscu, zdarza mi się go zapomnieć. Niemniej jednak staram się zawsze mieć go przy sobie. Nigdy nie wiadomo kiedy zadzwoni pilny telefon. 

3. Notes - od jakiegoś czasu się z nim nie rozstaję. Mam dobrą pamięć, lecz bardzo krótką i dlatego lubię sobie przypomnieć co w danym dniu powinnam zrobić. Też tak macie?

4. Aparat - to moje pierwsze dziecko. Kupione za pierwsze własne pieniądze. Pstrykam wszystko i wszędzie, kiedy tylko mogę. 

5. Ładowarka - jak pewnie same dobrze wiecie, przy takim długim czasie spędzonym na instagramie, facebooku i innych aplikacjach, nasz telefon nie jest w stanie długo pociągnąć, dlatego dobrze jest mieć przy sobie jakiś zapas energii. 

6. Czasopismo lub dobra książka - w zależności czy jestem w pracy czy w podróży zawsze mam przy sobie coś do czytania. Od dziecka jestem molem książkowym, więc dobra lektura to dla mnie norma.

7. Etui na okulary - tutaj kolejny niezbędnik. Ten problem znają wszyscy 'okularnicy'. W etui zazwyczaj znajduje się ściereczka do czyszczenia lub specjalne chusteczki. 

8. Woda mineralna -  zawsze mam przy sobie choćby małą butelkę. Pić trzeba!

9. Okulary przeciwsłoneczne - kiedy noszę klasyczne okulary, to one znajdują się w etui. Mam bardzo wrażliwe oczy, więc zawsze muszę je mieć przy sobie. Szczególnie podczas jazdy samochodem, kiedy widoczność przy słonecznej pogodzie jest kiepska. 

10. Korektor i inne kosmetyki do poprawek makijażu - obojętnie gdzie jestem, czy w pracy czy na imprezie, po jakimś czasie poprawiam makijaż. Pewnie dobrze znacie ten problem. Odrobina korekty i już czujemy się lepiej!

11. Ulubiony zapach - jak widać jest to mniejszy flakonik, jednak nie zawsze mam miejsce żeby włożyć nawet tak mały. Jeśli macie duże opakowania polecam zaopatrzyć się w małe próbki, które zmieszczą się wszędzie. 

12. Szczotka i gumka do włosów - z racji tego, że mam długie i gęste włosy, często są narażone one na poplątanie. Wtedy z opresji ratuje mnie Tangle Teezer. Jest świetna!

13. Carmex i szminka - nawilżanie ust o każdej porze roku jest bardzo ważne. Zawsze mam przy sobie balsam do ust i ulubioną pomadkę. 

14. Coś na ząb - jak każdy łasuch, muszę mieć co chrupać ; )) 





Zapraszam Was na konkurs z Duplo! Wystarczy, że zrobicie selfie z zawartością Waszej torebki, wejdziecie TUTAJ i klikniecie zakładkę "Weź udział". Do wygrania atrakcyjne nagrody! Spieszcie się - konkurs trwa tylko do 18 grudnia!  Powodzenia! 

Zapraszam również do dokarmiania psiaków na OLX! 



Do następnego! 


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna akcja na olx! :) ja jeszcze w torebce zawsze nosze gumy do zucia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja np. noszę metrówkę ;) małą

    OdpowiedzUsuń
  3. podobnie jak u mnie, wszystko i nic ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Piękna torebka.
    Dzięki za twój komentarz!
    ~ http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wziąć udział ale zapomniałam.. może jeszcze jutro się załapie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. carmex- uwielbiam! ale ja wolę wersję w sztyfcie :) powodzenia w konkursie :**

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niemal identycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 kg :D
    Dzięki za przypomnieniu o karmieniu psiaków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja torebka! I zawartość też super. :)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  10. http://todomyfashion.blogspot.com/ blogerskie ubrania za grosze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*