poniedziałek, 22 grudnia 2014

Christmas look

Wigilijny wieczór to wyjątkowa okazja aby pobyć z bliskimi, usiąść przy stole i nacieszyć się swoim towarzystwem. Cały rok czekamy właśnie na ten dzień. Robimy wszystko aby było miło, smacznie i spokojnie. Jednak pomimo tych wszystkich starań dla bliskich, same chcemy czuć się dobrze. Co założyć na ten wieczór? To zależy wyłącznie od Was - pamiętajcie jednak, że sportowy styl nie wchodzi w grę. Jeśli nie lubicie sukienek i spódnic, mogą to być eleganckie spodnie z klasyczną bluzką. Ja co roku Wigilię spędzam w rodzinnym domu z rodzicami i chłopakiem, więc nie muszę specjalnie 'pięknie' wyglądać. Stawiam na spódniczkę i elegancką bluzkę. Jeśli u Was jest podobnie, możecie zdecydować się na elegancki strój w kolejne dwa dni świąt. 
Na co stawiacie?




Jak nastroje przed wigilią?

Zdjęcia: Ewelina
Na zdjęciach: Klaudia

Oczywiście nie zapominamy o psiakach!



klik


Do następnego, Kochani! Klaudia 

12 komentarzy:

  1. dobrze znana jest mi i spódniczka i bluzka :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zazwyczaj stawiam na jakąś elegancką bluzkę i spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku również zdecydowałam się na spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OH I love these, the black and blue looks gorgeous together. A totally different Christmas outfit, but I really love it. Looks gorgeous. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    Happy holidays
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, najbardziej podoba mi się spódnica.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Tym razem,recenzja książki "Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!"
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz uroczo! wszystko idealnie dobrane, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie... Mała czarna + srebrne dodatki :)
    Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*