wtorek, 4 listopada 2014

New in - November

Małymi kroczkami, nie ubłagalnie zbliża się zima. Śniegu jeszcze nie widać, ale to tylko kwestia czasu. Zapewne wielu z Was zaczyna się rozglądać za cieplejszymi dodatkami i innymi gadżetami niezbędnymi w tej porze roku. Ja już jestem na tym etapie, a Wam jak idzie? 



Buty są jednym z moich najlepszych łupów tego sezonu. Wołały mnie z witryny sklepowej. Z początku jednak miałam mieszane uczucia ze względu na cenę (ponieważ są skórzane). Ich pierwotna cena wynosiła ok. 230zł i na to też się nastawiłam. Po podejściu do kasy ekspedientka mówi, że na buty jest obniżka i kupiłam je za ok. 160zł! Też jesteście zszokowani? Wyobraźcie sobie moją minę przy kasie ; )) 

Tangle Teezer chodziła mi po głowie od dłuższego czasu - przyda się na splątane włosy podczas zimy. 

Świeczkę o zapachu karmelu znalazłam w drogerii Hebe - jest obłędna. 





buty/shoes - Cropp 
Tangle Teezer - Hebe
świeczka/candle - Hebe
pozostałe/other - Hebe

Napisała: Klaudia

Do następnego!



18 komentarzy:

  1. Buty mają przepiękny kolor!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są obłędne :) niezłą zniżke dostałaś na nie :D też bym się zdziwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za kolor! jestem pod wrażeniem tych butów! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są niesamowicie urocze! Świetne jest połączenie masywnego obuwia z kobiecym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okazję złapałaś! Takie zakupy są najfajniejsze! Świeczka wygląda na pięknie pachnącą :)
    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja takkie buty tylko brązowe miałam już w zeszłą zimę :) i teraz szukam ciepłej kurtki i kozaków :D
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra te buty :) Bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Achhhh śliczne te buty *.* Ja ostatnio mam słabość do tego typu butów, sama na zimę kupiłam sobie podobne tylko o bardziej stonowanym kolorze, chodzę w nich już 2 rok i są po prostu genialne :) Kocham je kocham je kocham je :) I chętnie kupiłabym sobie 2 parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty ekstra, sama mam sportowe w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooohooooo!
    buty są niesamowite!
    podziwiam!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor butów!
    Tusz przypina mi mój z eveline, ma podobne opakowanie i też dość dużą szczoteczkę, ciekawe który jest lepszy ja ze swojego nie jestem wybitnie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*