sobota, 22 listopada 2014

Glossybox by Maffashion

beGLOSSY by MAFFASHION
 
"Pudełko beGLOSSY stworzone we współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawanych blogerek modowych w Polsce – Maffashion. Julia samodzielnie zaprojektowała wygląd zewnętrzny boxa oraz wyselekcjonowała produkty, które znalazły się w środku. Dzięki pudełku beGLOSSY by Maffashion przetestujesz produkty do pielęgnacji, akcesoria do makijażu i aż 2 premierowe zapachy!"
 
Tak beGlossy opisuje pudełko, które zaprojektowała Julia Kuczyńska, czyli Maffashion. Czy aby na pewno jest takie zaskakujące ? Sprawdźmy.
 

Po otrzymaniu pudełka zdziwiła mnie trochę jego waga. Zazwyczaj boxy są cięższe i mają większe produkty. Pomyślałam: 'nie dajmy się ponieść pierwszemu wrażeniu, może produkty się obronią', więc dałam szansę.
 
Do samego pudełka dołączona jest czytelna gazetka, w której znajdziemy m.in.:
- wywiad z Maffashion
-pielęgnację twarzy w 4 krokach
- 10 wskazówek jak zachować zdrową skórę zimą
- kilka kodów rabatowych na wybrane marki
- porady urodowe
- makijaż krok po kroku by Marta Parciak
- DIY i wiele innych
 
Przejdźmy jednak do ważniejszej części.





Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami BANDI
 
Nawilżający krem o działaniu złuszczająco-biostymulującym. Odpowiedni dla każdego typu cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt.
 
Cena: 69,00 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
Moja opinia:  Stosuję krem dopiero trzy dni, więc jako tako głębszych efektów jeszcze nie zauważyłam, ale plusem jest to, że stosuje się go na noc. Działanie złuszczające jednak jest widoczne, szczególnie w dzień po nałożeniu podkładu, co nie do końca mi się podoba. Jestem jednak spokojna i czekam aż moja cera 'zrzuci skórę' w drobnych miejscach i będzie idealnie gładka. Konsystencja jest lekka, przez co krem jest wydajny.
 
Póki co na plus.




 
Terproline contour eyes&lips  Synchroline
 
Krem TERPROLINE eyes & lips poprawia wygląd skóry wokół oczu i ust poprzez działanie wygładzające i uelastyczniające. Dzięki połączeniu składników aktywnych takich jak kwas azjatykowy i madekasowy przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz spłyca już istniejące. Działa liftingująco na skórę wokół oczu oraz likwiduje cienie pod oczami. Poprawia kondycję skóry przed i po zabiegach medycyny estetycznej np. plastyka powiek, złuszczanie chemiczne, laserowe etc.
 
Cena: 75,00 zł / 15 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
O jego działaniu za dużo Wam nie napiszę, ponieważ jeszcze go nie stosowałam. Konsystencja jednak jest lekka i krem łatwo się rozprowadza.
Może któraś z Was miała już z nim styczność? 



Certified Organic firming green tea body cream LOVE ME GREEN
 
Organiczny balsam ujędrniający do ciała o lekkiej konsystencji. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry pozbawionej jędrności. Błyskawicznie poprawia napięcie skóry oraz ujędrnia. Silnie nawilża i jednocześnie wspomaga eliminację tłuszczu z komórek adypocytowych. 
 
Cena: 79,00 zł / 200 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
Moja opinia: Jeśli chodzi o markę Love Me Green to miałam z nią styczność już wcześniej i mam o niej dobrą opinię. Balsam również spełnił moje oczekiwania jeśli chodzi o działanie na skórę. Od razu po nałożeniu można poczuć efekt nawilżenia i napięcia. Natomiast zapach jak dla mnie jest okropny. Zieloną herbatę zawsze lubiłam, ale to zdecydowanie dużo gorsze.
Nie zrażajcie się jednak, przecież nie zapach się liczy lecz działanie. Czyż nie ?



REGENERUM   regeneracyjne serum do rzęs
Regenerum regeneracyjne serum do rzęs o podwójnym działaniu intesywnie pielęgnuje i regeneruje rzęsy, sprawiając że stają się grubsze, dłuższe i widocznie wzmocnione. Regenerum serum do rzęs składa się z dwóch specjalnie opracowanych formulacji:

1. Do stosowania na linię rzęs.
Zawiera odżywcze lipooligopeptydy, które poprzez stymulację cebulek rzęs, nie tylko przyspieszają ich wzrost, ale także zagęszczają i pogrubiają strukturę włosków. Dodatkowo obecny w składzie ekstrakt ze świetlika działa kojąco i łagodząco na delikatną skórę powiek. (4 ml)

2. Do stosowania na całej długości rzęs.
Posiada w swojej formule matrykinę z prowitaminą B5, która wnikając we włókna włosków, spektakularnie je wydłuża i skutecznie ogranicza ich wypadanie. Serum zostało wzbogacone żelem z aloesu i witaminą E, dzięki czemu nawilża, uelastycznia i dogłębnie wzmacnia rzęsy. (7 ml)
 
Cena: 35,00 zł / 4 + 7 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
Tego produktu również dokładnie Wam nie opiszę, ponieważ dopiero zaczęłam stosować. Myślę, że pojawi się recenzja za jakiś czas. A jeśli chodzi o pierwsze wrażenia, to mile zaskoczyło mnie opakowanie i szczoteczka do rzęs. Szczerze powiem, że spotkałam się z tym produktem nie jeden raz w drogeriach, ale nigdy mnie nie zainteresował. Zawsze miałam długie rzęsy, do czasu aż zaczęły mi sporadycznie wypadać, obciążone codziennymi torturami. Zdecydowałam się więc spróbować!





Just Gold   ROBERTO CAVALLI
 
Zapach Just Cavalli Just Gold dla niej to kompozycja kwiatowa orientalna. Stworzona przez mistrza pośród kreatorów perfum Fabrice’a Pellegrin – pracującego dla Firmenich.
 
Cena: 190,00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
Moja opinia: Jestem absolutnie zakochana. Zapach jest boski. Kobiecy, zmysłowy, odważny. Coś czego potrzebuje każda kobieta na wielkie wyjście. Na pewno trafi do mojej kolekcji już niebawem, pomimo swojej ceny.
 
 
CK Reveal  Calvin Klein
 
CK Reveal to połączenie gruboziarnistej soli, irysów, akordu solarnego oraz piżma i drzewa sandałowego, które uzależnia, kusi i wzbudza pożądanie.
 
Cena: 229,00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)
 
Moja opinia: Nie zachwycił mnie tak jak Just Gold, ale też jest piękny.


Moja opinia jeśli chodzi o całość?
Spodziewałam się czegoś więcej. Czegoś bardziej oryginalnego, kobiecego. Czuję niedosyt.
 
 
Dodatkowo dla chętnych mam rabat na produkty Love Me Green o tu.
Hasło: VOUCHER CODE
Oferta ważna do 31.01.2015.
Kto pierwszy ten lepszy!
 
Do następnego!
 




15 komentarzy:

  1. MI trafiła się wersja z odżywką do paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również spodziewałam się czegoś super po maffashion. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very interesting products!
    And I love the packaging of the box!


    My blog http://elefantest89.blogspot.it
    We Can follow each Other by gfc and Google+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie daj znać jak sprawdziły się te wszystkie produkty! Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zawartość nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na youtube openbox tego pudełka u jednej z dziewczyn :) Chyba najbardziej ucieszyłabym się z regeneracyjnego serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest źle ;)
    całkiem fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten box od Maff!:D myślę, że najbardziej spodobałby mi się produkt od Regenerum:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post, ciekawe kosmetyki. ;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/wycieczkamix-zdjec-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca przekonał mnie do siebie ten box ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mało kobiece pudełko, zgadzma się ;) ale serum do rzęs bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę,że też czułabym niedosyt, choć wszystkie kosmetyki i tak mi odpowiadają -)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że żadnej kolorówki nie ma. Z tego co widzę, to raczej dają kosmetyki pielęgnacyjne...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*