wtorek, 11 listopada 2014

Favourite lipsticks

Kobiety są różne. Takie, które stawiają na naturalność i te, które dobrze czują się w makijażu. Ja zdecydowanie zaliczam się do drugiej grupy. Co nie znaczy, że tupię nogą, kiedy muszę wyjść na chwilę poza dom bez makijażu. Mój makijaż nie jest mocny, lubię podkreślić oczy, czasami usta, ale nie lubię efektu maski - gdy widać, że ten makijaż na prawdę jest. 
Usta - o nich dzisiaj będzie mowa. 
Jak pewnie większość z Was, uwielbiam wszelkie specyfiki do ust. W dzisiejszym poście pokażę Wam moje ulubione szminki i błyszczyk. Jest tego dużo więcej, ale nie wszystko na raz. 


1. Isadora - ognista czerwień. Jest idealna do ciemnych zestawów. Świetnie podkreśla usta, nie wysusza. Dobrze się nią manewruje, gdyż ma wąski czubek. Długo się utrzymuje. Jedynym minusem jest dość wysoka cena, ale czasami warto zapłacić trochę więcej.

2. Catrice - obydwie szminki mam już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Nie są tak idealne jak Isadora, ponieważ lekko wysuszają usta i trzeba najpierw zastosować balsam. Gama kolorystyczna jest bogata i można znaleźć swój ulubiony kolor w takich drogeriach jak Natura czy Rossmann. Moim faworytem jest czerwień, różu używam rzadziej. 

3. Bell - to jeden z najlepszych błyszczyków, jakie miałam szansę testować do tej pory. W swojej kolekcji posiadam dwa modele, jasny róż, który widzicie na zdjęciu i Nude. Ten drugi jest moim ulubieńcem. Bardzo ładnie wygląda na ustach i długo się utrzymuje. Co więcej, nawilża. Jeśli jeszcze jej nie stosowałyście, to na prawdę polecam!



A Wy macie jakieś ulubione ?

Do następnego!


17 komentarzy:

  1. u mnie najlepiej sprawdza się pomadka ochronna;)
    jakos nie przepadam za kolorowymi ustami ( u siebie) u kogoś bardzo mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię czerwienie i róże na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwień dla mnie za mocna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na codzien to pomadka ochronna lub w kolorze nude;p ale na wieczór lubie ostrzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kolory ale ja wole coś jaśniejszego i delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie odcienie mi się podobają ale Isadora i Catrice chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie róże, czerwienie i brązy mi nie służą..na razie:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam, że kolor Isa Dory mnie zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam wszystkie pomadki. Mój zbiór ciągle rośnie. Catrice miałam i sobie chwalę, ale faktycznie delikatnie przesusza usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne kolory :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten kolorek z catrice,wlasnie mam już koncowke i wygrzebuję hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam Bell. Świetnie się trzyma na ustach i jest niedroga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem wciąż w poszukiwaniu swojej ulubionej marki i odcienia. Zobaczymy czy znajdzie się ta jedyna:p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*