niedziela, 5 października 2014

White & Metalic

W poprzednim poście mogliście zobaczyć moją listę rzeczy na ten sezon. Pozostało jednak kilka nowości, o których nie wspomniałam, aby nie zdradzać wszystkiego. Mianowicie - biel i metalik. To jeden z MUST HAVE, dlatego też zagościł i w mojej szafie. W pełnym metaliku nie mogłam nic znaleźć, dlatego zdecydowałam się na bluzę z tym dodatkiem na rękawach. To bardzo oryginalne połączenie i do wszystkiego pasuje. 
Jak Wam się podoba?








bluza/blouse - miejscowy sklep
spódnica/skirt - Stradivarius
buty/shoes - H&M
torebka/bag - no name

Do następnego Kochani!


32 komentarze:

  1. Bluzeczka jest świetna. Jeszcze nie widziałam takiego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te rękawy są świetne! ;) a ile kobiecości dodaje ta szmina! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka <3 świetny post ! więcej, więcej !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie proste i wyraziste zestawienia kolorystyczne - z kolorem ust na czele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana czy ty jesteś z Rybnika? :* poznaje to miejsce sama czesto w nim bywam bo też jestem z rybca :))) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh fajnie też często tam bywam bo moja przyjaciółka tam mieszka:))) ale ten świat jest mały:))

      Usuń
    2. Zgadza się ; )) Może kiedyś się spotkamy ; ))

      Usuń
    3. Z Jastrzębia? Jaki ten świat mały ;)

      Usuń
  6. ta bluzka jest piękna! prosta klasyczna, ale ten cudny metaliczny połysk robi z niej wyjątkową ! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał bluza jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jestes :) i uroczo Ci w okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i z klasą, uwielbiam takie połączenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pieknie! Spódnica jest genialna! Wlasnie zauwazyłam, że nie mam Was dziewuszki w obserwowanych - nie wiem jakim cudem, ale już obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ubierasz sie jak stara baba

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bluzeczka w moim stylu :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet elegancki i na pewno fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądasz - jak zwykle z resztą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosto i stylowo. Lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*