czwartek, 2 października 2014

TRENDY!


Wraz z nadchodzącą jesienią, sklepiki z prasą wypełniają się kolorowymi czasopismami o modzie. Możemy w nich zobaczyć bardzo bogaty asortyment, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Od klasycznych zestawów na co dzień, aż po zaskakujące kreacje, światowych projektantów mody. Bazując na wiedzy opartej w artykułach, chciałabym Wam pokazać listę moich rzeczy, które prezentują domy mody, w tańszych zamiennikach. Jesteście gotowi? 


Torebka bordo 

Saint Laurent prezentuje model worka, ja wybrałam klasyczny model ze złotymi wstawkami




Czarny blezer

Jeden z must have tego sezonu!




Czerwony sweter




Pieprz i sól

Długi kardigan to podstawa w Twojej szafie!




Czarne botki na słupku

Dodatek złota gwarantuje perfekcyjne wykonanie



A co Wam wpadło w oko ? 


Przypominamy o konkursie!





Napisała: Klaudia 


Do następnego!

26 komentarzy:

  1. Moim zdaniem do tej listy powinny zostać dodane jeszcze koszule w kratę :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale odwiedziłam mnóstwo sklepów i żadna nie spełniła moich oczekiwań, więc nie znalazła się w mojej szafie ;))

      Usuń
    2. Ja swoją ulubiona koszulę w kratę szukałam bardzo długo.Po za tym czasem mam wrażenie, że na męskich działach są fajniejsze ciuchy niż na damskich :)

      Usuń
    3. Tak, czasami lepiej tam zajrzeć, bo na damskim w niektórych sklepach jest taki misz masz, że nie wiem gdzie zajrzeć ;D

      Usuń
  2. świetny wybór! <3

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna marynarka i botki na słupku to też zdecydowanie mój jesienny must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej jesieni chciałam mieć torebkę bordo. Kupiłam dwustronną z Zary:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w tej bordowej torebce się zakochałam, niesamowicie nasycony kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te ciuchy ;)
    Szczególnie buty *.*

    http://mylovemyhell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych rzeczy brakuje mi jeszcze w szafie czerwonego swetra i w sumie pomyślałam sobie, że mogłabym sobie jakiś sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny sweterek typu pieprz i sól na sobie ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne! całkiem w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mojego must have jeszcze bedzie szminka w kolorze bordo ;)) a botki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna torebka! doklanie w takim stylu, w jakim czuje sie najlepiej:)

    http://och-no-sugar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*