piątek, 31 października 2014

Red Sweater

Czerwony sweter, to nowość w mojej szafie. Od dłuższego czasu szukałam takiego modelu i w końcu trafiłam! Tym bardziej się ucieszyłam, gdy sprzedawczyni przy kasie powiedziała, że z rabatem cena jest niższa. Kto by nie skorzystał? 
Póki co klimat zdjęć jeszcze z początków "jesieni".  Następne posty chyba już powitają kurtki i płaszcze ; )) 
Jak Wam się podoba? 








sweter/sweater - Reserved
spodnie/trausers - H&M
buty/shoes - no name
torebka/bag - no name

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Ale masz cudny uśmiech! I zdecydowanie pasuje Ci czerwień:) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładny sweterek:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne miejsce do zdjęć wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie sweterki :) bardzo Ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nie mam żadnych czerwonych ubrań typu sweterek.. a szkoda ;) prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*