poniedziałek, 13 października 2014

News & the winner is...

 Za nami wrzesień, wysokie temperatury i zwiewne ubrania. Nadchodzi czas jesieni, którą uwielbiam, a wraz po niej zimę. Pora powoli zaopatrzyć się w jakieś swetry, wyższe buty i nowe akcesoria na chłodne wieczory. Ja swoje poszukiwania zaczęłam wczoraj, ale to na pewno nie koniec. Małymi krokami uzupełniam w szafie luki, tym razem rozważnie. 
Jesteście ciekawi ?



Takie dodatki zawsze mnie pociągają. Szczególnie jak widzę napis SALE. Talerzyk i kubek od razu wpadł mi w oko i wiedziałam, że muszę je mieć!

kubek i talerzyk/cup&plate - Home&You 


Maty na stół to już kolejny nabytek mojej mamy do naszego mieszkania. Potrafi to świetnie zakomponować. Nie dość, że dobrze wyglądają to są bardzo funkcjonalne, np. gdy chcemy zasłonić coś, co nie pasuje do wystroju, a musi zajmować miejsce w danym pomieszczeniu. 

maty/mats - Home&You




W czerwonym swetrze zakochałam się od razu. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Kolor jest bardzo intensywny, a materiał przyjemny. Do wszystkiego pasuje, więc noszę go tak często jak mogę. 

sweter/sweater - Reserved

Bluza i koszula wpadły w moje ręce na wczorajszych zakupach. Po normalnych cenach chyba bym nie kupiła, ale w gazecie były akurat obniżki na weekend, więc cena była niższa o 20%. Na koszulę polowałam bardzo długo, ale nie mogłam znaleźć koloru, który by mi pasował. Ta jest idealna! 
Jeśli chodzi o bluzę to nadruk bardzo przyciąga uwagę. 
W tym sezonie stawiam na czerwień! 

bluza&koszula/ track&shirt - Sinsay

Botki znalazłam w Deichmann'ie. Na początku nie skupiłam na nich uwagi, ale moja towarzyszka od razu je zauważyła i musiałam przymierzyć. Jak widać z samego przymierzania, w końcu trafiły na kasę i wylądowały u mnie w szafie. 

botki/boots - Deichmann


Napisała: Klaudia

Ogłaszamy wyniki konkursu!
The winner is...




Serdecznie gratulujemy! ; )) 


Do następnego!

26 komentarzy:

  1. Również uwielbiam takie dodatki, ostatnim zdjęciem narobiłaś mi ochoty na musli:)
    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj czerwien nas rozgrzeje w ta zime i jesien ;)) swietne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczek śliczny. Podkładki bardzo ładne. Wszystko w ogóle super.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany rany rany, strasznie mi głupio, że tak dawno tutaj nie zaglądałam. Powód? Nie zaobserwowałam Was... Ale... już to zmieniam ;)
    Świetne rzeczy :) Talerzyk i kubek są przeurocze, a koszula to cudo :) Zresztą reszta też jest świetna :) Ja przymierzam się do polowania na jakieś fajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie lubię takie porcelanowe cudeńka. W domu ma pełno kubków, kubeczków... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kubek i talerzyk. Mam w podobnym stylu taki zestaw i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za wspaniałości aż nie wiem czym się zachwycić bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne te dodatki do domu -tz nigdy nie potrafię przejśc obok takich promocji obojetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Koszula w kratkę najbardziej wpadła w mój gust ;))

    stylstynka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Bardzo się cieszę i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne rzeczy sobie nabyłaś :) Też lubię się zakochiwać od pierwszego wejrzenia w ubraniach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe łupy ;) Koszula w kratę jest świetna :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Home&You :) zapraszam do siebie na post o kriolipolizie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Zapraszam na rozdanie u mnie :) można wygrać świetne sweterki :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie wczoraj chodziłam po sklepach i przymierzałam tą bluze, jednak coś nie tak na mnie leżała :( A tak mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasami mam. Na pewno jeszcze coś znajdziesz w podobnym stylu ; ))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*