czwartek, 23 października 2014

Liebster Blog Award - Nominacja!

No Kochani, w końcu i na nas przyszła pora na zabawę w Liebster Blog Award. Bardzo dziękujemy Mankutce za nominację i postaramy się podołać jej pytaniom. Gotowi? 
1,2,3... Start!


1. Co dla Ciebie jest najważniejsze w prowadzeniu bloga? 

E: Szczerość i prawdziwość. 
K: Spełnienie i satysfakcja, że ktoś docenia włożoną tu pracę.

2. Jakbyś miała wybrać jedną najważniejszą RZECZ dla Ciebie, to co by to było?

E: Telefon.
K: Aparat. 

3. Preferujesz zdrowy styl życia? Jeśli tak, to, co konkretnie czynisz w tej kwestii?

E: Tak, staram się regularnie ćwiczyć. 
K: Od dłuższego czasu tak. Zmiana diety, wykluczenie słodyczy i produktów z dużą zawartością cukru. I rozpoczynam przygodę z jogą. 

4. Jeśli miałabyś możliwość, aby zmienić w sobie jedną cechę, to którą chciałabyś zmienić?

E: Niecierpliwość.
K: Niepunktualność. 

5. Co jest Twoim niezbędnikiem w szafie?

E: Czarna marynarka.
K: Czarne spodnie.

6. Gdybyś mogła spełnić jedno marzenie, to jakie byś chciała spełnić?

E: Marzeń się nie zdradza ;p
K: Nie mam dużych marzeń. Kilka małych, do których na pewno zalicza się zwiedzenie muzeum Luwru. 

7. Czy masz swój autorytet? Jeśli tak, to kim jest i dlaczego?

E: Nie mam.
K: O dziwo, też nie mam?!

8. Z jakich umiejętności, które posiadasz jesteś najbardziej dumna?

E: Łatwość nawiązywania kontaktów. 
K: Zmysł artystyczny. 

9. Masz kompleksy? Jeśli tak, to jakie?

E: Chyba każdy ma, ale czy jest sens o tym pisać? ;)
K: Miałam, ale je zaakceptowałam. Ważniejsze jest dla mnie zdrowie i radość z życia niż przejmowanie się błahostkami ;)

11. Opisz swój najwspanialszy moment w życiu.

E: Dzień, w którym powiedziałam "TAK"..
K: Dzień, w którym zrozumiałam, że to Ten jedyny. 


I to by było na tyle. A teraz nasze pytania i nominacje!

1. Co jest najważniejsze w Twoim życiu?
2. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
3. Film, który najbardziej zapadł Ci w pamięć?
4. Twoje motto życiowe?
5. Jaka jest Twoja praca marzeń?
6. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
7. Jak dbasz o swoje ubrania? 
8. Czym kierujesz się w życiu?
9. Gdybyś była zmuszona zmienić styl, jaki byś wybrała?
10. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa. 


A nominujemy: 

8. Exality
11. Niippi

Czekamy na Wasze odpowiedzi! ;)) 

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. czarne spodnie to też zdecydowanie mój niezbędnik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niecierpliwośc również chciałabym zmienić;p Choć i tak jestem bardziej cierpliwa niż byłam:D Również się staram zdrowo odzywiać, choć wykluczenie słodyczy w 100% jest u mnie nierealne;p Co do komplesków święta racja- trzeba je zaakceptowac i już;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, że na pytania odpowiadałyście obie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super odpowiedzi ;) niecierpliwość i niepunktualność, to również moje złe cechy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi :) czarne spodnie to też mój niezbędnik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi, dużo można się o Was dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, troszkę się o Was dowiedziałysmy :) SUper :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pytania i szczere odpowiedzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za nominacje - odpowiadam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*