poniedziałek, 20 października 2014

Camilla Lackberg

Powoli zaczynają się chłodne wieczory, przy herbacie, pod ciepłym kocem. Nie może więc zabraknąć dobrej książki, która umili nam czas. 
Camilla Lackberg, o której pisałam w jednym z wcześniejszych postów, jest szwedzką pisarką, uznawaną za mistrzynię skandynawskiego kryminału. Jej powieści budzą napięcie, znakomicie oddając klimat miejsc wspomnianych w treści. Z czystym sumieniem polecam zapoznać się z krótką recenzją!


KAZNODZIEJA

- jest to druga powieść autorki, która rozgrywa się we Fjallbace, niewielkiej, malowniczo położonej miejscowości na zachodnim wybrzeżu Szwecji. Patrik Hedstrom i jego koledzy z komisariatu stają przed skomplikowaną zagadką. Próbują odkryć, jaki związek może mieć morderstwo młodej kobiety, ze sprawą zaginięcia dwóch dziewczyn przed dwudziestu pięciu laty. Prawda okazuje się okrutniejsza, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać..




FABRYKANTKA ANIOŁKÓW

- Wielkanoc 1974. Z małej wyspy w pobliżu Fjallbacki, znika bez śladu rodzina. Na pięknie nakrytym świątecznym stole zostaje obiad wielkanocny, ale w domu nie ma nikogo, znikają wszyscy oprócz rocznej córeczki Ebby. 
Po latach Ebba wraca na wyspę jako dorosła kobieta. W rodzinnym mieście pragnie otrząsnąć się po śmierci maleńkiego synka. Postanawiają wyremontować i otworzyć dla gości stary ośrodek kolonijny. Wkrótce po rozpoczęciu prac remontowych oboje omal nie giną w tajemniczym pożarze. Do akcji wkracza policjant Patrik Hedstrom. Czy zdoła wyjaśnić tajemnice z przeszłości ? 


Książki są dostępne w różnych księgarniach, na allegro lub na stronie czarnaowca

Do następnego!

23 komentarze:

  1. muszę się zaopatrzyc w ksiazkęna te jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mieć chwile dla siebie i usiąść do lektury :) ja czytam teraz "poradnik pozytywnego myślenia" ale Twoja propozycja również może być ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, obie ksiązki mnie zaciekawily, myślisz, że zdobędę ję w Empiku ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Książki wydają się bardzo ciekawe. Uwielbiam kryminały

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za kryminałami, ale książka i kubek ciepłej herbaty w jesienny wieczór to fajna perspektywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka na chłodne, jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiązki jesienią albo i zima to najlepsze co można wymysleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kapcie ;) w sam raz na ta aurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Ja czekam na swoją dostawę książek z Empiku.. Uwielbiam czytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaznodzieja wydaje się bardzo ciekawą lekturą :). ja aktualnie wciągnęłam się w bardziej biograficzne książki, ale dla odmiany może sięgnę po Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie spędzać jesienne wieczory przy herbacie i książce, bardzo relaksujące :)))
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w sam raz na jesienne, długie wieczory. Albo i dnie, kiedy nie chce się wychodzić z łóżka, bo zimno :) u mnie nowy post o mikrodermabrazji, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja własnie wciąz uzupełniam swoją listę książek na jesień i zime. Wpisze te pozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. te zdjęcia są pięknymi inspiracjami, w świetnym klimacie:)
    z przyjemnością dodaję do obserwowanych:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam wszystkie jej książki i polecam je każdemu, bardzo mnie wciągnęły
    P.S. bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem odnośnie zdjęć. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych pozycji, ale warto je poznać szczególnie zimową porą pod kocyczkiem i z ciepłą czekoladą w ręku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne paputki:))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki to mój nałóg :)
    Braki uzupełniam na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę bardzo ciekawe książki i super kapciochy! :)

    Zapraszam do mnie na
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*