niedziela, 7 września 2014

Nowości blogowe

Cześć!

Wybaczcie, że przez kilka dni Was zaniedbałam, ale miałam ciężki tydzień i niestety nie dałam rady napisać postu. Na szczęście już wszystko wróciło do normy, więc jest i nowy post! 
Nie będę zanudzać Was dzisiaj opisem zestawu. Chciałabym Was powiadomić, że w najbliższych dniach dołączy do mnie druga osoba, która będzie miała swój udział w prowadzeniu bloga. Na razie nic więcej nie powiem, sami zobaczycie ;) 
Dodatkowo pojawi się mnóstwo nowych tematów oraz moje sesje zdjęciowe, których jeszcze nie widzieliście. Mam nadzieję, że przybędzie Was więcej i razem rozpoczniemy nowy etap w życiu bloga ;)) 







szorty/shorts - no name
t-shirt - Camaieu
torebka/bag- Camaieu
buty/shoes - Sinsay


 Do następnego, Klaudia!

18 komentarzy:

  1. Przeurocze buty:) czekam na przedstawienie tej drugiej osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w dwie na pewno bedzie ciekawie ;-)
    swietnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do obserwowania , widzę jestes z moich stron ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Już nie mogę się doczekać :) Jestem ciekawa nowych sesji z Twoim udziałem :) Masz piękną torebkę. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne okulary, skąd ? :)) Prowadzenie bloga w dwie osoby, może być ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam niecierpliwie na zapowiedziane zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny zakochalam sie w twoich zdjeciach 💝💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutną fanką tych butów! Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się. Prosto, ale bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjęcia są absolutnie anty-modowe.
    Nie zachecaja, wrecz sprawiaja, ze na bank sie w to nie ubiore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się.
      Jeśli, Anonimie, masz na myśli efekt zdjęc-rozwin,co z nimi nie tak? Ladne, czyste, przejrzyste. A jeśli chodzi o zestaw-moim zdaniem jak najbardziej na tak. :)
      Przecudna torebka tak na marginesie.

      atelierkobiet.blogspot.com

      Usuń
  12. śliczna koszulka , ładne , delikatne kolory
    Zapraszam do siebie
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci bardzo za ten przemiły komentarz :)
    Zapowiada się fajnie :) Rozwój bloga świetna sprawa, a jak nadchodzi coś nowego to i motywacja inna ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*