piątek, 12 września 2014

Lemon dress

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was elegancki zestaw w sam raz na wieczorne wyjście lub specjalną okazję. Sukienka przykuła moją uwagę pięknym, mocnym, limonkowym kolorem, który nadal gości na witrynach wielu marek. Fason idealny dla figury z wąską talią (typu gruszka), która idealnie tuszuje bioderka i inne mankamenty. Do sukienki dobrałam biało-czarne dodatki, wg mnie idealnie się wkomponowały w całość. 
Jak Wam się podoba? ;)




sukienka/dress - Kwadrat
buty/shoes - CCC
naszyjnik/neckless - Sinsay

Napisała: Klaudia
Pstrykała: Marcysia

Do następnego, Kochani!

18 komentarzy:

  1. Sukienka rzuca się w oczy, ale właśnie o to chodzi by być wyjątkowym :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie na tak, sukienka jest cudna. Wiem o czym mówisz bo ja też mam figurę gruszki i to jest mój ulubiony krój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna, ale buty mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna - do twarzy Ci w niej;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka i taki kolor ma ciekawy ! ^.^
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka, uwielbiam takie letnie kolory. Cala stylizacja świetna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) bardzo CI pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka. Fajnie, że naszyjnik i buty zgrałaś ze sobą kolorystycznie. ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudowne włosy <33 a kolor sukienki piękny :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz! sukienka ma super kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest śliczna, a Ty rewelacyjnie w niej wyglądasz. Pasuje Ci taki odcień. Dodatki dobrałaś świetnie! Podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*