poniedziałek, 1 września 2014

Mobile mix!

Cześć, Kochane!

Dzisiaj mam dla Was zbiór "selfie" i nie tylko, z poprzeniego miesiąca ; )) 
i prośbę; 

Napiszcie co chciałybyście zobaczyć na moim blogu w tym miesiącu!



kalosze/wellingtons - Zakopane
kapcie/slippers - Zakopane
trampki/sneakers - Sinsay


wspomnienia z Zakopanego ;)


1. T-shirt -  Reserved
spódnica/skirt - Reserved 
torebka/bag - Węgry

2. sandałki/sandals - Altero

3. spodnie/trausers - H&M
buty/shoes - szafa.pl
t-shirt - Sinsay
torebka/bag - Zakopane


spodnie/trausers - Mohito


spódnica/skirt - Orsay
buty/shoes - CCC



 marynarka/jacket - New Yorker
t-shirt - Mohito
spodnie/trausers - H&M


3. spodenki/shorts - H&M
t-shirt - Camaieu
klapki/flaps - Reserved

4. placuszki z cukini! 

Do następnego, Klaudia!

32 komentarze:

  1. Lubię Twoje Mixy zdjęciowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix :) te szare trampki z Sinsay też miałam zamiar kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta spódniczka <3

    Bardzo bym prosiła o sumienne poklikanie w linki, wiesz o tym że to jest ważne, a ja z chęcią się odwdzięczę :)

    Obserwuję. http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz w okularach!
    Ja bym chciała zobaczyć jakiś strój dnia i właśnie te okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka we wzorki bajeczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaki cudowny kotek :)
    Nosisz soczewki ?:) Pytam bo jestem okularnikiem, także ot tak, z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, te czarno-białe okulary to moje drugie oczy ;))

      Usuń
  7. Trampki mnie urzekly!:) fajny miks

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne kalosze :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Może zrobisz post o swoim makijażu na co dzień albo niezbędnik makijażowy? :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne buty!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny mix :3

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram kalosze-rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze ślicznie wychodzisz na zdjęciach! :) Swoją drogą, zwróciłam uwagę na okładkę tego magazynu na początku - strasznie podobają mi się takie pomysłowe zdjęcia, nie tylko z owocami/warzywami/ogólnie jedzeniem, ale też z różnymi przedmiotami codziennego użytku i książkami (kiedyś widziałam sesję w stylu: okładka, na której są czyjeś nogi + reszta ciała to fotografowana kobieta). ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kalosze świetne!Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalosze bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te czarne buty! Ciekawy mix :))

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie sa te kalosze <3 też chcę takie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do Zakopanego na krupówki ;D

      Usuń
  18. super post! jestes mega sliczna. obserwujemy?:)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/2014/09/elegant-style-apparel.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ;) Na pewno są piękne! ;) Ja kiedyś starałam się sfotografować mróz na oknie, ale wtedy moje zdjęcia były na tak tragicznym poziomie, że do tej pory jest mi za nie wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dzisiaj zakupiłam kalosze, podobne do Twoich :)
    zdjęcie na instagram.com/myuuniverse

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, lubię takie posty :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Do Zakopanego moglabym jezdzic nawet 50 razy w roku <3
    Uwielbiam to miasto i ta atmosfere ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie posty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny mix :) uwielbiam takie notki haha :)

    obserwacja za obserwacje? jesli tak, zacznij :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*