piątek, 19 września 2014

Lakiery ESSIE

Cześć Kochani!

Dzisiaj post z serii beauty. Chciałabym Wam przedstawić lakiery marki ESSIE, które zapewne większość z Was doskonale zna, choć znajdzie się na pewno kilka osób, które usłyszą o nich po raz pierwszy. 
Marka ESSIE powstała na początku lat 80, XX w., dzięki Essie Weingarten. Stworzyła ona dwanaście odcieni lakierów do paznokci i nadała im intrygujące nazwy. Trzeba przyznać, że są one bardzo ciekawe i dobrze się kojarzą. Paleta kolorów ESSIE jest ogromna i co sezon dochodzą do niej nowe odcienie wraz z nazwami. Przejdę jednak do konkretów. 

Plusy: 

- utrzymują się na paznokciach do 7 dni (oczywiście sporo zależy od stanu naszej płytki, dlatego u każdej z nas może być różnie z trwałością) 
- krycie całkiem dobre, zazwyczaj wystarczy pomalować tylko raz (w zależności od koloru - słyszałam opinie, że z niektórych serii, trzeba było malować kilka razy - ja osobiście nakładam maksymalnie dwie warstwy)
- połysk bez top coatu (nie trzeba malować lakierem nawierzchniowym, ale to wedle uznania)
- nie odbarwiają płytki paznokciowej (chociaż pomimo tego, ja zawsze używam bazy w formie odżywki 

Jednym słowem jestem wielką fanką lakierów marki ESSIE, skradły mi serce. Jeżeli ktoś już miał okazje je testować lub ma zamiar, dajcie znać jak sprawdziły się na Waszych paznokciach ; )) 

Do następnego!





Napisała: Ewelina
Pstrykała: Klaudia 
(jakość zdjęć nie za dobra, przepraszamy)

13 komentarzy:

  1. Lubię Essie, na pierwszym zdjęciu błękit i mięta przepiękne, zachciało mi się zmienić mój obecny kolor ;>
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja w cudownych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może wstyd się przyznać, ale ja słyszę o nich pierwszy raz :P. Zbyt często nie chodzę po drogeriach, raczej zamawiam kosmetyki wysyłkowo, więc mogę się usprawiedliwić :P. Zachęciłaś mnie do tych lakierów. Na bank kupię sobie jakieś. Bardzo spodobał mi się łososiowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o Ty kusicielko! brałabym każdy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że to jedne z lepszych lakierów na rynku. Chyba czas je wypróbować, kolory mają cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam lakierów z tej firmy. Ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory:) mimo że uważam się za lakieromaniaczkę, to lakieru essie nie miałam jeszcze nigdy, jakoś wolę je oglądać tylko na zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam parę Essiaków i jakoś tak nie umiem jednoznacznie stwierdzić o ich jakości, czasem kolor kolorowi nierówny, jedne są bez zarzutu a inne muszę nakładać nawet trzy razy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak uwielbiam Essie polecam również Paese to też bardzo dobre lakiery
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentarzy i obserwacji
    juliasplacesfashions.blogspot.com
    Ja juz obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*