niedziela, 21 września 2014

Jumpsuit

Cześć!

Póki pogoda jeszcze dopisuje, łapiemy ostatnie promyki słońca. Z tego względu przygotowałyśmy dla Was w dwóch wersjach zestaw w kombinezonie - z kurtką i bez. Dodatkiem są szpilki w żywe wzory oraz różowe puzderko, które nadają smaku całości. 
I mała wiadomość dla naszych czytelniczek - w następnym poście czeka Was niespodzianka!
A teraz czas na zdjęcia. 
Jak Wam się podoba? 









kombinezon/jumpsuit - Reserved
kurtka/jacket - no name
buty/shoes - Aldo
puzderko/bag - Mohito

Do następnego!

20 komentarzy:

  1. Prześliczna stylizacja
    Zapraszam do mnie
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kombinezon ;) zdecydowanie bardziej podoba mi się bez kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne w nim wygladasz! i te szpilki... wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kombinezon :) Mi również bardziej przypadł do gustu bez kurteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie dobrane dodatki, i piekna modelka :)
    Obserwuje;*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie :), piękna stylizacja i piękne zdjęcia. Ja się długo nie mogłam przekonać do kombinezonów ale w końcu się zdecydowałam i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. very stylish <3333

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Najfajniesza stylówka na kombinezonie jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kombinezon! ogólnie fajna stylizacja, ale wg mnie w związanych włosach lepiej - 'charakterniej'
    zapraszam: och-no-sugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerń,ramoneski,kombinezony,więc nic innego mi nie pozostaje jak napisać,że jest bosko!!!Pięknie podkreślone usta z dodatkami świetnie uzupełniają całość!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*