wtorek, 16 września 2014

Futrzak

Cześć! 

Dzisiaj mam dla Was post z serii "idzie jesień". Z racji tego, iż słońce już powoli się z nami żegna, pora na zdecydowanie cieplejsze zestawy. 
Czarno-białe spodnie połączyłam z klasyczną czarną bluzką, na którą narzuciłam futrzaną kamizelkę. W sezonie jesienno-zimowym będzie to hit - od lekkich kamizelek, po grube futra. 
Dodatkiem są kwiatowe baleriny, które pokazywałam Wam już w jednym z mixów. 
Jak Wam się podoba? 







spodnie/trausers - Mohito
kamizelka/vest - no name
buty/shoes - H&M
zegarek/watch - szafa.pl
torebka/bag - no name

Napisała: Klaudia
Pstrykał: K.

Do następnego, Kochani!

32 komentarze:

  1. świetna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. takiej kamizelki od zawsze brakuje w mojej szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka jest świetna

    _________________
    a u mnie?
    to co każdy lubi, nowości ciuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kamizelka, ja jeszcze swojej nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. futrzak jest genialny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na zdjęcie i myślę sobie "jaka fajna kamizelka" a jak się przyjrzałam to okazuje się, że w sezonie zimowym te kamizelki sprzedawałam ;) też ją mam, ale szarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne baletki ;3
    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Jeśli Cię zainteresuje jakiś post -> zostaw po sobie komentarz
    Jeśli spodoba Ci się blog -> Zaobserwuj i napisz mi to w komentarzu, z pewnością się odwdzięczę! ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Balerinki i spodnie baaaaaaaaardzo mnie zaintrygowały. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka świetna, ale moją uwagę szczególnie przykuły balerinki :) Są cudowne ;)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny:) Oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie futra z kwiatami

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobna kamizelke ktora lezy w szafie bo nie mialam jej nigdy do czego zalozyc, ale Twoj pomysl bardzo mi sie podobal i zainspirowal:)
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka rewelacja!!!a okulary niczym komplet ze spodniami;-)bardzo Ci w nich do twarzy,ale chyba już to kiedyś pisałam;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny zegarek, świetny outfit :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram się dodawać dłuższe notki :) Kamizelka jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaaamizeeelkaaa moje must have <3 ! Butyyy cuuuuudneee i zegareek <3 Super !

    http://amonaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie fajne :) Tylko buty mi trochę nie pasują do całości ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. kamizelka jest świetna! :D musze sobie taką upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że to nieprawdziwe futro, zabijanie dla próżności to gruba przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to sztuczne futerko. Jestem przeciwna zabijaniu zwierząt dla przyjemności, także spokojnie ; )

      Usuń
  19. Buty bym zmieniła na cięższe, ale reszta super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*