czwartek, 25 września 2014

Floral Pants

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was bardziej elegancki look. Kwiatowe spodnie, to pierwszy taki motyw w mojej szafie, ale jak tylko zobaczyłam je na wieszaku, od razu wiedziałam, że muszę je mieć. To był strzał w dziesiątkę! Materiał jest przyjemny, z wyższym stanem - bardzo w moim stylu. Dopasowałam do nich popielatą bluzkę i beżową marynarkę - co razem stanowi szykowne połączenie idealne zarówno na co dzień jak i na wyjście. Czarne szpilki to tylko wisienka na torcie ; )) 
Jak Wam się podoba? 










spodnie/pants - H&M
bluzka/shirt - Mohito
żakiet/jacket - Orsay
buty/shoes - H&M
torebka/bag - no name

Przypominamy też o konkursie! 



I bardzo dziękujemy za to, że coraz więcej Was przybywa i jesteście z nami! 


Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny zestaw. Nie dziwię się, że kupilaś te spodnie, bo są super i leżą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam właśnie spodnie w kwiaty z F&F i także uwielbiam je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu bajecznie :))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam: świetne spodnie. :) Mam podobne, w pierwszej chwili myślałam nawet, że takie same. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zestaw, spodnie są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw :) Masz śliczne włosy :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look :) bardzo ładne spodnie. podoba mi się taka elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no, świetny look! <3
    jestem pod ogromnym wrazeniem, bo choć spodnie kompletnie nie w moim stylu, to bardzo mi się spodobały :o

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają rewelacyjnie w tym zestawieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz! Jestem śliczna! A zestaw jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten zestaw!
    lubię elegancję, ale taką mało banalną, mało sztywną, trochę szaloną ;)
    więc ten zestaw podoba mi się niezwykle :)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*