środa, 10 września 2014

Beginning part two!


Nadeszła pora aby się Wam przedstawić i trochę lepiej się z Wami poznać. Mam na imię Ewelina. Z Klaudią znamy się już dobrych parę lat. Po naszym ostatnim spotkaniu, postanowiłyśmy spróbować poprowadzić bloga we dwójkę. Może to być całkiem ciekawe doświadczenie choćby dlatego, że mamy z Klaudią totalnie różne charaktery, niczym ogień i woda. Wracając do mnie - na co dzień zajmuję się papierkową robotą w pewnej firmie, ale pracuję też jako konsultant ślubny, a moją  największą pasją jest wizaż. 
Mamy nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie i będziecie chętniej do nas zaglądać. 







kamizelka/vest - Stradivarius
body - no name
szorty/shorts - Tally Weijl
buty/shoes - Nike Air Max
okulary - no name

Na zdjęciach: Ewelina
Pstrykała: Klaudia

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Myślałam że to kurteczka z takimi delikatnymi rękawkami:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo się cieszę :) Miło mi poznać Ciebie! Myślę, że razem będziecie tworzyć jeszcze ciekawszy blog :) Życzę Wam powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super wychodzisz na zdjęciach! :) Powodzenia w blogowaniu, z takich blogowych koalicji wychodzą potem fajne rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny i komnetrarz
    przepiekne zdjecia, bardzo fajna stylizacja
    co powiesz na wspólną obserwację?
    jeśli tak, napisz mi na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widze, ze moje komentarze nie sa przychylne :) szkoda, ze nie macie dystansu do siebie i kasujecie niepochlebne komentarze. Prawda was kluje nie dajac do myslenia.
    Szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda nas nie boli i nie kłuje w oczy, bo krytyki się nie boimy. A jak widać zazdrość niektórych zżera i po skasowaniu komentarza zabolało. Może się ujawnisz i pokażesz co Ty w życiu zrobiłeś/aś ? ;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oczy... cóż za przeszywający wzrok :D gdybym była facetem to zawiesiłabym oko na Ewelinie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*