poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zakopane

Cześć!

Tak jak pisałam, w którymś z poprzednich postów, krótka relacja z mojego wypadu do Zakopanego. W tym pięknym mieście byłam już kilka razy, ale za każdym razem było inaczej. Poprzednie wycieczki sprowadzały się do ogólnej ekscytacji wyjazdem, ponieważ byłam młodsza i nie interesowało mnie piękno, magia i szczegóły tego miejsca. Tym razem było inaczej. Przechadzając się po Krupówkach, zwracałam uwagę na szczegóły, na ludzi, miejsca. Podczas ciężkiej drogi na Morskie Oko, współczułam biednym rumakom, ciągnącym wielkie wozy z ludźmi, którzy cenią sobie wygodę, a biedne zwierzęta mają za nic. To na prawdę magiczne miejsce, pełne tego co nasze polskie, więc serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia miasta Zakopane ; )) A teraz krótka fotorelacja.



Śpiący Rycerz - Giewont



całuski na Krupówkach


Zbliżamy ludzi z Radiem Zet


Pyszne Oscypki



przepiękne torebki - w kwiaty, filcowe, skórkowe


widoki w drodze na Morskie Oko


uśmiech nie znikał z mojej twarzy nawet w drodze powrotnej!


wreszcie meta! 9 km za mną! teraz powrót tą samą drogą ; )) 


niesamowity widok


Wszystkim, którzy jeszcze nie byli w Zakopanem, a szczególnie na Morskim Oku - serdecznie polecam się tam wybrać! I pamiętajcie - powiedzieć, że się było i pokonało 18km, a tak na prawdę ciągnęły Was konie - to nie zaliczone Morskie Oko ; )) 
Dajcie znać, czy byliście i co Was urzekło!
Dodatkowo chciałam prosić abyście napisali, co chcielibyście zobaczyć w postach - ponieważ zauważyłam, że post z pudełkiem Glossybox nie przypadł Wam do gustu - napiszcie co poza stylizacjami chcecie zobaczyć ; )) 

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Byłam dwa lata temu w zakopcu i pokonałam całą trasę na morskie oko pieszo. Były chwile zwątpienia, przez moje problemy z kręgosłupem, ale nie wsiadłabym na ten wóz tylko ze względu na wygodę ,a zwierzęta miałby cierpieć. o nie! bardzo fajne zdjęcia ;) Miło sobie powspominac jak tam jest, patrząc na Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne widoki ! ;) ale najbardziej podobaja mi sie te torebki, skorzane i w kwiatki <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam nigdy w Zakopanem, ale góry się przepiękne, za każdym razem gdy tam jestem bardzo się nimi zachwycam, uwielbiam piękne krajobrazy i takie otoczenie. :) Torebki w kwiaty - urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja własnie się wybieram do zakopanego, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie razem wyglądacie! :)
    świetne zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również obserwuję :)

      Usuń
  6. jadę do Zakopanego na początku września, już nie moge się doczekać :) piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajome tereny :) Świetne pamiątkowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam w 3 kl. gimnazjum w zakopanym i pamiętam jak szliśmy na nogach oczywiście nad morskie oko była to wielka męczarnia ale również świetna przygoda

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fotorelacja. Nie byłam tam dawno.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Zakopane! <3 super zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę !
    Od 5 lat co roku byłam w górach, właśnie tam, a teraz nie mogłam jechać :(
    Przynajmniej popatrzyłam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)))
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, jesteście tacy słodcy!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tam pięknie! chyba czas odwiedzić Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*