piątek, 15 sierpnia 2014

Ready to wear

Cześć !

Dzisiaj mam dla Was klasyczny zestaw na co dzień. Bardzo lubię tego typu połączenia, gdy muszę gdzieś szybko wyjść (i nie wiem co mam na siebie włożyć), bądź jest upał, a wiem, że kilka kilometrów będę musiała przejść. Tak było i tym razem. Zwiedzanie krupówek to zdecydowanie kilku godzinne wyzwanie. Spódnica maxi w połączeniu z białym t-shirtem to idealnie połączenie na szybkie wyjście, gdy szafa nie daje Ci wyboru ; )) 




spódnica/skirt - Reserved
t-shirt - Sinsay
sandałki/sandals - CCC
bransoletki/bracelets - szafa.pl
okulary/glasses - Metro

Powtarzam moje pytanie z ostatniego posta, co chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Piszcie śmiało, postaram się spełnić wszystkie prośby ;)) 

Do następnego, kochani!

15 komentarzy:

  1. z pewnością bardzo wygodny zestaw :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zwolenniczką takich połączeń, bardzo mi się podoba taka długa spódnica, chyba kiedyś sobie taką kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) bardzo lubię takie połączenia :) a zdjęcie mam zrobione w dokładnie tym miejscu co Ty :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie w tym wyglądasz

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica bardzo mi się takie podobają, niestety ja się w takiej źle czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przewiewne, białe więc słonce się odbija - pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty,wygodny set na wyjeździe to podstawa:-)btw świetna spódnica<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*