sobota, 23 sierpnia 2014

Floral

Cześć!

Dzisiejszy zestaw zdecydowanie odbiega od moich poprzednich. Nigdy nie lubiłam motywów kwiatowych, ale to połączenie wyjątkowo mi się podoba. Spódnicę wyniuchałam na wyprzedaży za jedynie 39zł i stwierdziłam, że musi znaleźć się w mojej szafie. Bluza mieszka już u mnie od dawna i zawsze nosiłam ją do jednolitych kolorów - tym razem jednak postanowiłam dać jej szansę w innym zestawie. Jak Wam się podoba?








t-shirt - no name
bluza/track - Sinsay
spódnica/skirt - Reserved
torebka/bag - Węgry
zegarek/watch - Adriatica
okulary/glasses - Metro
sandałki/sandals - CCC

Piszcie co chcecie zobaczyć w następnych postach!

Do następnego, kochani! 

13 komentarzy:

  1. Genialny zestaw ! Spódnica bardzo mi się podoba :) Taki styl też do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie zestawy w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne polaczenie kwiatkow z .... kwiatkami :D szczegolnie bluza mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look :)

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam.sie w torebce i jej kolorze soczystej czerwieni ;)

    zapraszam; gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowo :) super !
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja motyw kwiatowy uwielbiam - świetnie wyglądasz kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny floral, rewelacyjna spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. urzekasz mnie tymi stylizacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej szafie również kwiatów niezbyt wiele,ale tutaj wybór rozumiem;-)Jednym słowem wyglądasz kwitnąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a ja bardzo lubię kwiaty: we włosach i na spódnicach. ;) Świetnie wyglądasz!

    PS Dziękuję za miłe słowa u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*