poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Blue bag

Cześć!

Wybaczcie, że tak późno - ale jestem obecnie w Zakopanem i ciężko z zasięgiem, dlatego wczoraj nie udało mi się nic wrzucić. Relację na pewno zdam Wam w najbliższym czasie ;)) Póki co szybki post. Letni zestaw - jak zwykle w moich ulubionych kolorach - czerni i bieli. Dodatkiem jest niebieska torebka, którą pokazywałam Wam w ostatnim poście - idealnie dodaje kontrastu i ożywia stonowane kolory. Co myślicie? 













spodenki/shorts - no name
bluzka/blouse - New Yorker
torebka/bag - CCC
sandałki/sandals - CCC
bransoletki/bracelets - handmade, Croatia
okulary/glasses - szafa.pl

Do następnego!




18 komentarzy:

  1. Swietny manicure !;) zestaw jak najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny zestaw, udanego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie pomalowane pazurki ;) strój i torebka też mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super, ale najbardziej podobają mi się paznokcie :) I torebka jest na pierwszym planie, bardzo ładna :):) Lubię takie torebki na łańcuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka skradła moje serce!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna bluzka i torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście torebka świetna, nie wprowadza nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo mi się podoba :)
    Super zestawienie :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw :)
    Zapraszam do siebie : uusi-alku-kinia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja !

    http://braiinstormiing.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  12. super torebka, ogólnie ładny look ;)
    + obserwuję bo zachęcasz do tego tym postem

    http://turnmybackndslamthedoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, elegancki zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*