niedziela, 20 lipca 2014

Shopping!

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was małą porcję ostatnich zakupo/prezentów. Niektóre z nich dostałam jako prezent z wakacji, a niektóre po prostu wyniuchałam na wyprzedaży ;))


marynarka/jacket - New Yorker
top - New Yorker
baleriny/shoes - H&M


torebka/bag - dodatek do dużej torebki z CCC


spódnica/skirt - Chorwacja/Croatia (prezent)
Idealna na lato. Już nie dlługo zdjęcia z jej udziałem ; ))


1. Dan Brown - Kod Leonarda da Vinci 
( na tę książkę poluję od dawna - przerażała mnie cena, a tu trafiła się okazja 19,99zł )
2. Demi-Monde - Zima 
( ten tom wyszukałam w koszu z innymi książkami w galerii Carrefour za jedyne 6zł )
3. P.C Cast + Kristin Cast - Wybrana 
( jedna z moich ulubionych pisarek fantastyki, to już mój 3 egzemplarz z tej serii ) 

Nikt pewnie nie wie, ale jestem miłośniczką książek, stąd taka ilość ; )


bransoletka/bracelet - Camaieu
pierścionek - Camaieu


torebka/bag - Chorwacja/Croatia
(prezent od mojej kochanej mamuśki - zdjęcie nie oddaje jej piękna )

Co myślicie ? ; )) 

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Torebka baaaaaaaardzo wpadła mi w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) zakochałam się w marynarce ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zeczy! Zawsze chciałam przeczytać wybrana ;) Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Strasznie mi na tym zależy!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. sama ostatnio nabyłam 'sześć pięter luksusu' i 'max factor' wcelu nadrobienia z czytaniem :) torebka jest prześliczna! a marynarkę chętnie sama bym przygarnęła. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. obie torebki najbardziej przypadły mi do gustu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wybrana! super jest cały cykl tych książek, po za tym reszta rzeczy tez jest supeeer ! <3
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. top i torebka - śliczne;))
    pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytałabym te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na zdjęcia w tej marynarce, bo bardzo jestem jej ciekawa ;) Super zakupy i prezenty. Też uwielbiam czytać książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka od mamy z Chorwacji ♥.Wszystkie zakupy bardzo fajne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*