czwartek, 31 lipca 2014

Mobile mix!

Cześć!

Jak zawsze na koniec miesiąca, mam dla Was mix zdjęć z mojej Sonówki. Sporo się tego nazbierało, więc mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z efektu mojej pracy ;))


1. spodnie/trousers - H&M, sweter/jumper - Sinsay, trampki/shoes - no name, kurtka/jacket - Sinsay
2. spodnie/trausers - Mohito, t-shirt - Sinsay, sandałki/shoes - CCC




koszula/blouse - Camaieu, spodnie/trausers - Reserved, sandałki/shoes - CCC


Sale in the Sarni Stok: 
marynarka/jacket - New Yorker, bluzka/shirt - New Yorker, top - New Yorker, 
spodnie/trausers - Mohito, sukienka/dress - TK Maxx


t-shirt with tiger - Sinsay, spódnica/skirt - Reserved, spodenki/shorts - H&M


kapelusz/hat - no name, stempelki/stamps - allegro, okulary/glasses & zegarek/watch - szafa.pl
Kicia ;-*


t-shirt - Sinsay, czerwona bransoletka/red braselet - szafa.pl, spodnie/trausers - H&M, sandałki/sandals - CCC, torba/bag - Reserved


Rok z Ewą Chodakowską, koszula/shirt - Camaieu, okulary/glasses - miejscowy sklep, szary t-shirt/grey t-shirt - Sinsay, neonowy/neon t-shirt - Camaieu


zegarek/watch - C&A, bransoletki/bracelets - szafa.pl
Friendsie with my lovely ;-*


żelkowe szaleństwo ;)


sale in Sinsay & Reserved
kombinezon/jumpsuit - nie pamiętam


Sinsay


Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście ;))

Do następnego, Klaudia!

Kobiece TRAMPKI Jeansowe VAN     Japonki sandały damskie na płaskim obcasie Modne w tym sezonie wsuwane trampki SLIP ON
                   KLIK                                                KLIK                                        KLIK


Klikajcie w banerek u dołu strony!

25 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa jak malujesz oczy :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia ;) sukienka maxi w paski jest obłedna :D Kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ponieważ miesiąc temu kupiłam podobną ;)) ale na pewno jeszcze się skuszę na podobny model ;)

      Usuń
  3. Świetne stylizacje, urocze zdjęcia. Sarni Stok Bielsko-Biała ? Kiedyś bywałam tam bardzo często.
    Również interesuję się grafiką :))))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paznokcie!!! ;) kombinezon jest cudny!! :) i podobają mi się twoje sandałki :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! :) a paznokcie są genialne !

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix :)
    Uroczy kociak i błękitne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) też mierzyłam tą kobaltową sukienkę w Sinsay ale jednak nie kupiłam, i z Soraya mam z tej serii utrwalacz opalenizny i jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sukienki też nie kupiłam pomimo, że jest piękna ;))

      Usuń
  8. Fajny sonówkowy;-) przegląd, a na merg już szpilki wypatrzyłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w tej niebieskiej sukience w przymierzalni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mix ;) gdzie kupilas wzorki do pazurkow?? Ciuchy super ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorki kupiłam na allegro, ale widziałam też stempelki w Naturze ;)

      Usuń
  11. Na Twojej figurze wszystko prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pazurki, bardzo fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super mix :)
    Pozdrawiam ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  14. Maxi w paski i kobaltowa sukienka z zamkiem są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*