czwartek, 24 lipca 2014

Long & short

Cześć!

Tak jak zapowiedziałam w ostatnim poście - zdjęcia z udziałem nowego topu i spódnicy. Obydwie rzeczy idealnie ze sobą współgrają. Spódnica jest lekka, zwiewna w delikatnym kolorze z odrobiną bieli - dodatkowo wysoki stan powoduje, że nie odsłonimy za dużo. Biały top pasuje tutaj idealnie. Całość sprawia, że zestaw jest odrobinę elegancki, ale i klasyczny na co dzień. Dodatki to chabrowa torebka (wyjęta z dużej torebki), lekkie beżowe sandałki na koturnie oraz biżuteria, którą prezentowałam już wcześniej. Jak Wam się podoba? 









spódnica/skirt - Chorwacja/Croatia
top - New Yorker
buty/shoes - CCC
torebka/bag - CCC
kolia/necklace - Camaieu
pierścionek/ring - Camaieu
zegarek/watch - Adriatica

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Masz pięną figurę i dlatego tak ładnie prezentuje się ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest świetna!

    ps. a u mnnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba :) kolor torebki jest śliczny
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. łooa spódnica świetnie na tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglada polaczenie maxi z krotkim topem! dobry letni zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest świetnym punktem zwrotnym tej stonowanej całości! Look świetny, jestem baaaardzo na tak! A figurkę masz naprawdę boską!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i naszyjnik prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać , ze bardzo fajne połączenie :)
    Świetna spódnica ,ale najbardziej to spodobała mi się torebka :D
    Pozdrawiam ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo idealny outfit! I zgadzam się z poprzedniczkami - torebka nadaje życia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*