niedziela, 13 lipca 2014

Księżniczka z lodu

Cześć!

Pewnie zastanawiacie się cóż to za tytuł i o czym będzie. Otóż jakiś czas temu przypadkowo wpadła mi w ręce książka Camilli Lackberg. Jeden z wielu egzemplarzy autorki, znanej Czarnej Serii. Z początku, po obejrzeniu okładki i całości nie przypadła mi do gustu, ale po przeczytaniu opisu z tyłu (co zawsze robię, gdy okładka nie jest warta uwagi ), skusiłam się kupić dwie części. I jak się okazało - myliłam się co do niej. Pochłonęła mnie bezgranicznie! Utonęłam w cudownym toku powieści, kryminału. Autorka nie dość, że potrafi pisać, to jeszcze stwarza takie napięcie, że człowiek chce więcej. Kilka słów o książce:

Czarna Seria - są to kolekcjonerskie wydania kryminałów najlepszych skandynawskich pisarzy, takich jak Camilla Lackberg, Stieg Larsson, Hakan Nesser i innych. "Czarna Seria" to aż 38 kryminalnych tomów! 
Camilla Lackberg to jedna z najciekawszych szwedzkich pisarek, uznawana z mistrzynię kryminału. Jej saga osiągnęła światowy sukces czytelniczy. 

Księżniczka z lodu - opowiada o młodej pisarce, która znajduje martwą swoją najlepszą przyjaciółkę z dzieciństwa. Chcąc dojść do prawdy, poznaje policjanta prowadzącego tę sprawę i zakochuje się. Po drodze jednak napotka dużo nieścisłości i odsłoni historię "księżniczki", która miała nigdy nie ujrzeć światła dziennego. 

To tylko skrócony opis w mojej wersji, ale całość możecie przeczytać na okładce z tyłu strony poniżej. Mam nadzieję, że skusicie się na chociaż jeden tom - bo na prawdę warto! Ja już nabyłam kolejną część i na tym nie koniec! ; )) Piszcie co myślicie, może ktoś z Was już przeczytał i podzieli się opinią? 





Do następnego, Klaudia!

8 komentarzy:

  1. choć nie przepadam za tego typu książkami muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki ale zachęcający opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie sie czyta Twój blog :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój opis brzmi ciekawie :D

    P.S. Dziękuję za komplementy i za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak chwile i na czytanie muszą być:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chetnie po nia siegne! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz.
Odwzajemniamy się każdemu.

Dziękujemy ;-*